te wały wyglądają mi na chińską produkcje. owszem pojeździsz ale nie długo najlepiej kup oryginalny czeski wał nawet uzywany lub oddaj stary do regeneracji
Mój się nie nadaje do regeneracji, używane już kupowałem i zonk, teraz chce kupić nowy tani...
To kup ten nowy, powinien wytrzymać 1000/2500km przy mocniejszej jeździe
Ale jak znając życie to już po 500km pojawią się pierwsze luzy
Jeśli będą luzy to mam łożysko igiełkowe na zapas
Powiem wam, że sranie w banie. Mój kumpel wydał na chińskie części 300 zł (wał, cylinder, zapłon, łożyska) i parę tyś km już zrobił a ogar jeździ i jeździ, ogólnie używa jako codziennego środka transportu. No jedynie mu się zębatka zdawcza skończyła a tak to nawet świecy nie wyjmował. Holował tym ogar raz mnie, 3 razy kumpla i jeszcze raz innego kolego, więc nie wiem czy te wały takie złe. Oczywiście zanim się przekonałem do ich jakości miałem takie zdanie jak SR-KA