09-06-2013, 11:24:08
09-06-2013, 11:27:44
Miał, był to dławik w tłumiku, dłuższe kolanko i zablokowany króciec ssący.
09-06-2013, 12:07:16
i jeszcze blokowany 223 miał ponoć inne wyprzedzenie zapłonu i jeszcze inne (mniejsze) dysze w gaźniku
09-06-2013, 14:00:01
(09-06-2013 11:27:44)Rado301 napisał(a): [ -> ]Miał, był to dławik w tłumiku, dłuższe kolanko i zablokowany króciec ssący.
Dławik to nie blokada.
(09-06-2013 12:07:16)Marwerick napisał(a): [ -> ]i jeszcze blokowany 223 miał ponoć inne wyprzedzenie zapłonu i jeszcze inne (mniejsze) dysze w gaźniku
Wyprzedzenie zapłonu podobno było inne, ale to raczej też nie zaliczałoby się pod blokadę. Po prostu odblokowany silnik potrzebuje regulacji na nowo
Ogólnie to blokady są trzy:
- Długie kolanko w tłumiku (należy je skrócić, żeby wchodziło na ok. 4-5cm max)
- Króciec ssący (sprawdź czy na łączeniu króćca z gaźnikiem, otwór w króćcu masz okrągły, czy może taki "kwadratowy" jak wylot z gaźnika. Jeśli okrągły to króciec jest zablokowany. Można albo po prostu rozpiłować go na odpowiedni kształt, albo wymienić króciec na nie blokowany)
- Dysze w gaźniku (Blokowane dysze mają przepustowość 35 i 65 a odblokowane 38 i 68. Przepustowość powinna być wypisana na samej dyszy w postaci właśnie dwóch cyfr )
09-06-2013, 14:06:02