12-05-2013, 16:32:48
12-05-2013, 17:02:00
Da się jak najbardziej lecz zależy czy ma być to zapłon AC-CDI czy DC-CDI i sterowany mechaniczne czy elektronicznie (impulsem). Zdecyduj się i powiedz
12-05-2013, 17:03:23
Pisz do Bosza. Pomoże na pewno.
12-05-2013, 17:21:10
(12-05-2013 17:02:00)stqc napisał(a): [ -> ]Da się jak najbardziej lecz zależy czy ma być to zapłon AC-CDI czy DC-CDI i sterowany mechaniczne czy elektronicznie (impulsem). Zdecyduj się i powiedz
chodzi mi o taki jaki jest w charcie elektroniku
12-05-2013, 17:36:47
(12-05-2013 17:21:10)Romet99 napisał(a): [ -> ](12-05-2013 17:02:00)stqc napisał(a): [ -> ]Da się jak najbardziej lecz zależy czy ma być to zapłon AC-CDI czy DC-CDI i sterowany mechaniczne czy elektronicznie (impulsem). Zdecyduj się i powiedz
chodzi mi o taki jaki jest w charcie elektroniku
Jak masz kasę to rób ale jeżeli masz około 100 zł to sobie odpuść Bo w Charcie jest dobry zapłon AC-CDI sterowany elektronicznie (impulsem czyli impulsatorem)
Najlepsze rozwiązanie to AC-CDI sterowanie mechaniczne
Jeżeli nie wiesz co ja pisze to napisz a nie piszesz że chcesz taki jak w Charcie
12-05-2013, 17:40:36
Kasiasty to tera nie jestem, więc chyba se odpuszcze. Dzięki za pomoc.
12-05-2013, 17:42:00
(12-05-2013 17:40:36)Romet99 napisał(a): [ -> ]Kasiasty to tera nie jestem, więc chyba se odpuszcze. Dzięki za pomoc.
Ale tak jak pisałem ten typ zapłonu jest drogi ale są i tańsze alternatywy
29-05-2013, 17:05:49
Czy ktoś może wytłumaczyć laikowi co zmienia, oprócz łatwości odpalenia, taki elektroniczny zapłon. Przykładowo w kadecie.
29-05-2013, 17:08:00
No np. to że ustawisz i obojętnie na jakiej pozycji to on odpali Tylko nie będzie się kręcił na MAXA.
A i te zapłon nie ma możliwości że części się zużyją Jedynie co to mogą się spalić i to jest chyba największym PLUSEM
A i te zapłon nie ma możliwości że części się zużyją Jedynie co to mogą się spalić i to jest chyba największym PLUSEM
29-05-2013, 19:25:57
Możesz wstawić sobie zapłon gotowy od charta. Całość do 170 zł powinna kosztować