07-05-2013, 20:42:36
07-05-2013, 20:45:25
przód:żarówka 15/15 W - 6V
tył:żarówka 8,5/9,5 - 5 W/6V (rurkowa)
tył:żarówka 8,5/9,5 - 5 W/6V (rurkowa)
07-05-2013, 21:41:03
ja mam 12 bo 6 mi pali.
08-05-2013, 02:25:06
(07-05-2013 20:45:25)wojbed1 napisał(a): [ -> ]przód:żarówka 15/15 W - 6VTak być powinno, ale ja zalecam 12V 21/5W przód. (łatwo dostępne)
tył:żarówka 8,5/9,5 - 5 W/6V (rurkowa)
I rurkowa to różnie... Czasem 12V 5W świeci fajnie i się nie pali przednie krótkie. A czasem się pali od razu... Najlepszym sposobem jest 12V 21W rurka lub taka jak przednia, tylko z jednym włóknem... Wtedy za nic ci nie spali. Ale trzeba lutować...
Chyba że jeździsz wiecznie spokojnie, nie przekraczając połowy obrotów i 45km/h to takie jak napisał "wojbed1" wytrzymają...
08-05-2013, 10:45:35
Na przód polecam 12v 21/5W, a na tył rurkową 12V lub najlepiej 24V. Nie wiem tylko jaka moc ma iść na tył, ale co najmniej 10W jak nic.
08-05-2013, 12:40:05
Na tył żarówka powinna mieć moc 5W
08-05-2013, 17:05:11
(08-05-2013 10:45:35)Quake96 napisał(a): [ -> ]Nie wiem tylko jaka moc ma iść na tył, ale co najmniej 10W jak nic.A są rurkowe więcej jak 5W?? I o ile wiem, to czym więcej "W" to tym jaśniej ma ona świecić i jednocześnie zużywać więcej prądu... Czyli gdyby mieć taką 12V 10W rurkową, to była by w sam raz... Bo 200-tka daje za dużo prądu, bo napięcie nie przekracza 11V przy maks obrotach u mnie. (ja miałem trochę to modyfikowane w sumie pod aku)
A prądu daje przy maks obrotach 40-45W. :/ (sprawdzane miernikiem)