29-04-2013, 22:16:55
29-04-2013, 22:19:19
mniejsze elementy sprejem A ramę najlepiej kompresorem..
29-04-2013, 22:22:09
nie jestem pewien ale w przypadku malowania sprejem trzeba dawać na sam koniec malowania lakier bezbarwny aha i jeszcze jedno czy sprej odrazu nie zejdzie
29-04-2013, 22:24:56
Wiesz co... radziłbym zrobić próbkę czyli coś w stylu pomaluj jakiś przedmiot aby dowiedzieć się czy..
29-04-2013, 22:26:24
ale wyczyścić trzeba do gołej blachy
29-04-2013, 22:28:43
No najlepiej by było trochę roboty będziesz miał :/ Dobrze by było oddać do lakiernika ale koszty będą duże.
29-04-2013, 22:29:12
(29-04-2013 22:22:09)RUDEK 1998 napisał(a): [ -> ]nie jestem pewien ale w przypadku malowania sprejem trzeba dawać na sam koniec malowania lakier bezbarwny aha i jeszcze jedno czy sprej odrazu nie zejdzie
Ja nie dałem bezbarwnego na Flaminga, ale za to go wypolerowałem.
(29-04-2013 22:26:24)RUDEK 1998 napisał(a): [ -> ]ale wyczyścić trzeba do gołej blachy
Tak. Oczywiście bez przesady, nie trzyma czyścić absolutnie wszystkiego z absolutnie całej farby.
Ile to będzie kosztować? Na Flaminga zużyłem 5 puszek, ale malowałem również błotniki i jeszcze mi zostało. Na Wigry powinny spokojnie starczyć 2-3.
29-04-2013, 22:30:59
(29-04-2013 22:28:43)Mikołaj98 napisał(a): [ -> ]No najlepiej by było trochę roboty będziesz miał :/ Dobrze by było oddać do lakiernika ale koszty będą duże.
Tylko do lakiernika mam 15km
Dużo osób mi mówiło żeby pomalował pędzlem
29-04-2013, 22:32:08
Jak masz kompresor to wtedy masz odpowiedz
29-04-2013, 22:36:04
(29-04-2013 22:32:08)Mikołaj98 napisał(a): [ -> ]Jak masz kompresor to wtedy masz odpowiedzDo bardzo mocnego kompresora mam 300m (wujek) ale kolega mówił żebym pomalował sprajem całość
Dobra wiem już wszystko troche poczytałem w necie można zamykać