22-08-2011, 21:20:32
24-08-2011, 00:56:26
Pięknie się prezentuje Myślę też o simku na przyszłość :-)
24-08-2011, 09:36:31
a ile Ci to idzie V max??
24-08-2011, 11:57:56
Fajny ten twój Simson ale 2000zł bym nie dał
10-02-2012, 20:34:48
Witam. Długo nie aktywowałem tematu, a w simsonie tyle rzeczy sie zmieniło że nawet nie wiem od czego zacząć.
Zamówiłem chyba 3 zamówienia:
1 z nich:
Były to nowe tylne kierunki i ich uchwyt, napęd obrotomierza, pierścienie, pasek akumlatora, 4 gumy napinaczy linek, blokada kierownicy, linka obrotka. Po tym zakupie simson prezentował się tak:
Potem wkońcu w kolejnym zamówieniu zakupiłem obrotomierz, podkładkę zabezp. zębatkę kosza, pływak do gaźnika 16n1-11(teraz już chodzi idealnie), uszczelkę tłumika:
Zegary teraz prezentują się tak:
Następnie zabrałem się za odnowę siedzenia. Na siedzeniu były 2 pokrowce - oryginał, a na nim jakaś tam podróba pod enduro:
Tak wyglądał orginalny pokrowiec:
Blacha była przełamana na 2 części:
Tutaj już pospawana:
Potem zakupiłem nową gąbkę do siedzenia od simsona enduro:
Tutaj pomalowana z pistoletu blacha:
A tutaj części zakupione u p.Kniazia, tj. Nowy kosz sprzęgłowy i simmeringi oraz nowy pokrowiec siedzenia, org. niemiecki taki jak w nowych kanapach sprzedawanych na allegro:
Poskładane, gotowe do założenia siedzenie:
Po tym wszystkim simson prezentuje się tak:
Ale to nie wszystko, ponieważ stan silnika mnie nie zadowalał, m.in dlatego że ścierały się popychacze sprzęgłowe i trzeba było coś z tym zrobić, więc zacząłem zbierać części do remontu:
Kupiłem cylinder oryginał DDR:
Kupiłem również do niego tłok 1 pierścieniowy MZA, o średnicy 40,97 na którą cylinder pójdzie do szlifu, kupiłem również: nowe gumy do cylindra, ściągacz do magneta, łożysko sworznia, nakętkę wału, podkładkę zab. zabierak sprzęgła:
Noi rozpołowiłem silnik:
Tutaj starty popychacz:
Teraz jest jeden długi popychacz z pompy paliwa z malucha, trochę musiałem go skrucić. Łożyska w silniku były w stanie bdb co mnie zdziwiło. Wymieniłem tylko jedno - z wałka sprzęgłowgo po prawej stronie, jeżeli mowa o wałku to nie było na nim segera zabezpieczającego, który jest za koszem sprzęgła:
Tutaj wyczyszczone kartery i wał:
Noi składanie:
Teraz silniczek chodzi idealnie , narazie jest jeszcze stary cylinder ponieważ tamten dopiero pojedzie do szlifu.
Komentujcie
Zamówiłem chyba 3 zamówienia:
1 z nich:
Były to nowe tylne kierunki i ich uchwyt, napęd obrotomierza, pierścienie, pasek akumlatora, 4 gumy napinaczy linek, blokada kierownicy, linka obrotka. Po tym zakupie simson prezentował się tak:
Potem wkońcu w kolejnym zamówieniu zakupiłem obrotomierz, podkładkę zabezp. zębatkę kosza, pływak do gaźnika 16n1-11(teraz już chodzi idealnie), uszczelkę tłumika:
Zegary teraz prezentują się tak:
Następnie zabrałem się za odnowę siedzenia. Na siedzeniu były 2 pokrowce - oryginał, a na nim jakaś tam podróba pod enduro:
Tak wyglądał orginalny pokrowiec:
Blacha była przełamana na 2 części:
Tutaj już pospawana:
Potem zakupiłem nową gąbkę do siedzenia od simsona enduro:
Tutaj pomalowana z pistoletu blacha:
A tutaj części zakupione u p.Kniazia, tj. Nowy kosz sprzęgłowy i simmeringi oraz nowy pokrowiec siedzenia, org. niemiecki taki jak w nowych kanapach sprzedawanych na allegro:
Poskładane, gotowe do założenia siedzenie:
Po tym wszystkim simson prezentuje się tak:
Ale to nie wszystko, ponieważ stan silnika mnie nie zadowalał, m.in dlatego że ścierały się popychacze sprzęgłowe i trzeba było coś z tym zrobić, więc zacząłem zbierać części do remontu:
Kupiłem cylinder oryginał DDR:
Kupiłem również do niego tłok 1 pierścieniowy MZA, o średnicy 40,97 na którą cylinder pójdzie do szlifu, kupiłem również: nowe gumy do cylindra, ściągacz do magneta, łożysko sworznia, nakętkę wału, podkładkę zab. zabierak sprzęgła:
Noi rozpołowiłem silnik:
Tutaj starty popychacz:
Teraz jest jeden długi popychacz z pompy paliwa z malucha, trochę musiałem go skrucić. Łożyska w silniku były w stanie bdb co mnie zdziwiło. Wymieniłem tylko jedno - z wałka sprzęgłowgo po prawej stronie, jeżeli mowa o wałku to nie było na nim segera zabezpieczającego, który jest za koszem sprzęgła:
Tutaj wyczyszczone kartery i wał:
Noi składanie:
Teraz silniczek chodzi idealnie , narazie jest jeszcze stary cylinder ponieważ tamten dopiero pojedzie do szlifu.
Komentujcie
10-02-2012, 20:59:11
ładny simson zawsze o takim marzyłem dbaj o niego
10-02-2012, 23:39:58
Aj ładny ten Simsonek, S51 mają to coś, ostatnio właśnie takie mi się zaczęły podobać. Widzę, że wciąż go udoskonalasz, oby tak dalej. Pozdrawiam
11-02-2012, 01:34:55
No Dawid tyn silnik mosz najlepszy
I fajnie sie driftowało po moim placu co
Idzięki za pomoc
I fajnie sie driftowało po moim placu co
Idzięki za pomoc
11-02-2012, 12:28:48
Dbaj o niego warto .
12-02-2012, 13:35:42
12-02-2012, 13:51:22
Super ten twój sim ale te foty są MEGA
Heh nie chwale sie bo sam takie wrzucam
Heh nie chwale sie bo sam takie wrzucam
12-02-2012, 14:16:38
Tłok 1p to tylko namoc tak jak przy piłach.
12-02-2012, 15:05:16
O rany, wrzucaj mniejsze foty, zawalają całe forum. Co do Simka powtarzam, bardzo mi isę podoba i co najważniejsze utrzymany w oryginale
12-02-2012, 22:24:47
Fajnego mosz tego simsona a silnik po remoncie to mi się podoba
Nie umia już się do czekac wiosny jak se pojeździmy
Nie umia już się do czekac wiosny jak se pojeździmy
12-02-2012, 22:42:14
Ładny simacz ! Kupiłeś byle co a jak go porządnie zrobiłeś to masz coś !