Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: M21 W2 z 1978 by Ćmaga
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam. Dzisiaj ujawnię Wam kolejną swoją maszynę. Teraz będzie to WSK, którą nabyłem we wrześniu 2011 od 1 właściciela. Motocykl wyrejestrowany na początku lat 90, posiadam dowód oraz spisaną umowę ks. , ogólnie jest to M21 W2, niestety komuś zamarzyło się wsadzić silnik od B3, poprzedni wł. twierdził, że taką już kupił w sklepie, ale patrząc na jakość tej modyfikacji to nie chce mi się zbytnio wierzyć. Motocykl stał jakieś 8 lat nieużywany, jednak po zalaniu świeżej benzyny, oleju, wymyciu gaźnika i zmianie świecy odpaliła po kilku kopnięciach. Silnik nierozbierany, pracuje ładnie, motocyklem zrobiłem już kilkaset kilometrów i nawet nie odkręcałem prawego dekla w silniku, w zapłonie nic nie ruszane, bo w sumie nie ma takiej potrzeby. Wiele do życzenia pozostawia inst. elektryczna, którą trzeba wywalić i położyć nową, no i jeszcze przednie zawieszenie, które jest trochę rozklekotane oraz opony. Póki co WSK stoi sobie zakonserwowana pod kocem i wyciągam ją od czasu do czasu na przewietrzenie. Do tej pory założyłem chlapacz z tyłu, zszyłem poszycie kanapy i wymieniłem tylną lampę. Kilka fotek:








Pozdrawiam. Wkrótce pokażę kolejne sprzęty.
Całkiem ładna WSK-a mi się podoba,ważne ze oryginalna Smile
Dzięki. Niedawno zauważyłem w motorze 1 poważną wadę. Przez krzywe przednie zawieszenie WSK robi 2 ślady.
ładna WSK Smile
Piękna WSK. I pamiętaj nie tuninguj na jakies crosy czy coś podobnego. Zostaw ją w takim stanie jakim jest, lub dopieszczaj na oryginał(polerka , takie sprawy Smile)
Fajna i dobrze zachowana Smile
Ładnie zachowana.Zapraszam do skonentowania mojej.
Co do WSK powiem tak: Garbuska jak na swoje lata całkiem ok, zwłaszcza z 78r
Silnik pewnie ktoś inny wstawił ponieważ nie ogarniał elektryki, w sklepie raczej by takiego czegoś nie zrobili.
Ja bym zrobił tak. Sprzedał silnik S01 bo widzę że na plombach go masz, za jego cenę kupiłbym 059 ew 060 i włożył do ramy.
Co oryginał to oryginał. Wcale czwórki nie są awaryjne jak ludzie pitolą.
A co do tematu, pisze się razem "M21W2" a nie "M21 W2"
W2 w nazwie to nie jest silnik jak wiele ludzi uważa, jest to normalna nazwa, seryjny kobuz np ma 060 a w nazwie "M21W2 Kobuz"
Ostatnio postanowiłem trochę pojeździć, niestety mam problemy z WSKą, ponieważ za cholerę nie chce jechać jak powinna, przerywa, dławi się, na 3 biegu w ogóle nie ma siły. Zmieniłem już kondensator, ponieważ w starym przetarła się izolacja w przewodzie, ustawiłem zapłon i przerwę na przerywaczu i dalej to samo. Gaźnik też czyściłem i regulowałem na różne sposoby i cały czas to samo. Jutro jeszcze wymienię cały gaźnik, myślę, że powinno pomóc, zapłon jest w porządku, silnik zapala na dotyk, pracuje równo na biegu jałowym, wkręca się na obroty, ale jak przyjdzie jechać to dupa. Wymieniłem także układ wydechowy na oryginalny, niestety oczywiście na łączeniu tłumika z kolankiem nieszczelny, ale praca silnika milion razy lepsza niż na tłumiku od 175.

Cyknąłem kilka fotek, niestety pogoda była jak na złość byle jaka.






To kiedyś była czwórka, tylko silnik ktoś zmienił na nowy, bo pewnie wkurzało go już ładowanie w Czwórach.
Bo ktoś był głupi żeby wsadzić silnik od 125 Smile ja na twoim miejscu bym zrobił org czyli 175 Wink parę modyfikacji i moto bez awaryjne Wink Kolega z forum o wsk złożył silnik rano i o 17 pojechali za zlot 1,5k km i wrócił bez awaryjnie ! więc nie pierdzielcie że 175 się psuje
Przekierowanie