11-02-2013, 00:00:06
11-02-2013, 00:03:57
hahah ukraina no nie http://img85.imageshack.us/img85/8168/dsc06369l.jpg to jest ten sam rower co maczosa charakterystyczne elementy osłona łańcucha bagażnik a reszta mówi samo za siebie że to hercules nawet błotnik ma charakterystyczne czarne paski na obu rowerach takie są
11-02-2013, 10:12:04
Heyy.Po oględzinach z dziadkiem powiedział że to jest rower z holandii.Mówił że miał już taką kierownice jak kupywał.I to jest raczej hercules.
http://www.google.pl/imgres?q=holendersk...119&ty=125
http://img85.imageshack.us/img85/8168/dsc06369l.jpg
Ale jedno co mnie dziwi że ompka jest w innym miejscu niż w herculesie hm?
http://www.google.pl/imgres?q=holendersk...119&ty=125
http://img85.imageshack.us/img85/8168/dsc06369l.jpg
Ale jedno co mnie dziwi że ompka jest w innym miejscu niż w herculesie hm?
12-02-2013, 18:33:41
Proponuję o zmianę nazwy tematu na bardziej uniwersalną "Identyfikacja rowerów ZZR/Romet i innych".
Podpinam się pod ten wątek z pozostałościami po moim "dawcy".
Rower przed rozbiórką był oparty na kołach 24'. Na główce ramy widać zamalowaną naklejkę Romet. Moje pytanie brzmi - cóż to było?
Traper? Tramp? A może coś innego?
Osoby, którym niewyobrażalnie żal tych resztek, informuję że rama była spawana, a rower w chwili zakupu nie miał nawet kierownicy. Dzięki niemu powiększył się mój magazyn części zamiennych.
Podpinam się pod ten wątek z pozostałościami po moim "dawcy".
Rower przed rozbiórką był oparty na kołach 24'. Na główce ramy widać zamalowaną naklejkę Romet. Moje pytanie brzmi - cóż to było?
Traper? Tramp? A może coś innego?
Osoby, którym niewyobrażalnie żal tych resztek, informuję że rama była spawana, a rower w chwili zakupu nie miał nawet kierownicy. Dzięki niemu powiększył się mój magazyn części zamiennych.
12-02-2013, 20:26:53
Moim pierwszym skojarzeniem był Traper, choć ten model był niesamowicie podobny do Trampa, miały identyczne wymiary i budowę ramy... wie ktoś może o jakiś szczegółach na ramie, które różniły oba modele? Czy tylko wyposażenie?
12-02-2013, 21:16:09
(12-02-2013 20:26:53)Sołtys napisał(a): [ -> ]Moim pierwszym skojarzeniem był Traper, choć ten model był niesamowicie podobny do Trampa, miały identyczne wymiary i budowę ramy... wie ktoś może o jakiś szczegółach na ramie, które różniły oba modele? Czy tylko wyposażenie?
Ja na tych zdjęciach widzę jedną różnicę na razie tramp ma odblask na tyle bagażnika a traper nie ma w ogóle czegoś takiego.
12-02-2013, 23:29:23
Powiedzcie mi jeszcze Panowie, gdzie znajdę numer ramy? Szukałem już dosłownie wszędzie, nigdzie go nie ma. Rama jest przejechana z wałka, więc możliwe że został zamalowany.
12-02-2013, 23:56:20
Najpopularniejsze miejsca to lewa strona główki ramy i suport, ale to zapewne sprawdzałeś . Te rowery często pękały właśnie tam gdzie Twój egzemplarz - późniejsze miały wspawywaną podpórkę.
13-02-2013, 17:57:09
(12-02-2013 23:56:20)Wojski napisał(a): [ -> ]Najpopularniejsze miejsca to lewa strona główki ramy i suport, ale to zapewne sprawdzałeś .
Owszem, sprawdzałem. Muszę się chyba przelecieć do sklepu po rozpuszczalnik, po przejechaniu nim może się coś pokaże.
09-03-2013, 20:47:55
Nie chcę zakładać nowego dla jednego pytania, więc mam nadzieję, że wybrałem dobry temat.
Czy Jubilaty występowały oryginalnie z przerzutkami? Wiem, że w przypadku Wigry była to wersja eksportowa, bodajże "Wigry-LUX". Mam właśnie okazję zakupić Jubilata z takim wyposażeniem i zżera mnie ciekawość, czy może to być oryginalne.
Czy Jubilaty występowały oryginalnie z przerzutkami? Wiem, że w przypadku Wigry była to wersja eksportowa, bodajże "Wigry-LUX". Mam właśnie okazję zakupić Jubilata z takim wyposażeniem i zżera mnie ciekawość, czy może to być oryginalne.
09-03-2013, 20:58:07
Był pięciobiegowy Jubilat. Nazywał się Romet Zenit.
18-03-2013, 01:52:36
Ktoś może mi powiedzieć co to jest?
Wg numeru na ramie rok 1982, na naklejce TYLER
(czy powinienem go umieścić w tm temacie: http://www.chlopcyrometowcy.pl/showthread.php?tid=8471 ????)
Mam wrażenie, że nie powinien mieć tej poprzeczki na kierownicy - wisi na niej zielone zapięcie.
Wg numeru na ramie rok 1982, na naklejce TYLER
(czy powinienem go umieścić w tm temacie: http://www.chlopcyrometowcy.pl/showthread.php?tid=8471 ????)
Mam wrażenie, że nie powinien mieć tej poprzeczki na kierownicy - wisi na niej zielone zapięcie.
18-03-2013, 08:30:23
Tyler to eksportowe wersje Rometa. W tym przypadku masz do czynienia z odpowiednikiem Reksia (lub czegoś podobnego) na polskim rynku. Te amortyzatory z przodu są cudowne, one w ogóle coś dają? Bo punkty mocowań mają nad i pod główką ramy. Kierownica zapewne oryginalna, przypomina tą z Pony M-1.
18-03-2013, 17:04:48
Ten amortyzator cos daje?
18-03-2013, 19:52:06
Czyli nie wiadomo co to.. hehe.. 'Amortyzator' fakt - cudowne. Ale to tylko sprężynki, nic nie dają, oprócz wyglądu.