Witam. Tak jak w temacie jak się reguluje zapłon w charcie, bo w 019 023 to nie ma problemu. ale w charcie nie ma platynek i osłupiałem jak miałem koledze wyregulować.
wszystko w temacie
2 znaczki muszą być równo
zobaczysz tam u siebie.
znaczki muszą się pokrywać w miejscu gdzie ma występować iskra.
Ustawiasz tłok 2mm najlepiej 2,5 przed GMP. Następnie sprawdzamy czy na cewce wyzwalającej strzałka wskazuje na kreskę przy literze L(wtedy mamy zapłon przyśpieszony), gdy wskazuje na linię przy literze P to mamy zapłon opóźniony. Powinniśmy mieć zapłon przyśpieszony(silnik wykorzystuje wtedy całą swoją moc). Okręcasz magnetem i zobaczysz tam 3 śrubki mocujące iskrownik popuszczamy je śrubokrętem i okręcamy iskrownikiem w tą stronę, którą potrzeba. Potem dokręcamy i sprawdzasz
Tu masz jak ustawić. Od początku do końca.
OK dzięki wszystkim jutro sprawdzę i jeśli zadziała to dam wam pomógł jeszcze raz wielkie dzięki