Sprawa pierścieni i tłumika
|
Autor |
Wiadomość |
Odrestaurator
Majster
Liczba postów: 3,256
Imię: Szymon
Skąd: Knurów
Pojazd: Inny
|
RE: Sprawa pierścieni i tłumika
Dlaczego nie wchodzą? kupiłeś złe? pamiętaj, że jak chcesz włożyć tłok z pierścieniami do nowego cylindra to musisz pierścienie założyć na zamki na tłoku, ścisnąć je i dopiero włożyć do cylindra. Inaczej tego nie założysz, spróbuj jeszcze raz.
Żadnego szlifowania pierścieni.
Kolanko w Jawce 50 zamontowane jest na dwóch szpilkach wkręconych do cylindra i dokręcone jest dwoma nakrętkami. Wystarczy że odkręcisz te nakrętki bądź też całe szpilki i wyjmiesz kolanko (klucz 10)
A do nowego cylindra możesz dorobić szpilki samemu, jak nie masz narzynki żeby potem poprawić gwint to zrób tak: Wybierz odpowiednio długie śrubki, nakręć na nie nakrętki (3 sztuki na jedną śrubkę, 2 skontrujesz a jedną wykręcisz jako pierwszą), wkręć śrubki do cylindra, a potem obetnij łepki śrub. Następnie wyszlifuj miejsce cięcia, i wykręć nakrętki które poprawią gwint. Potem tylko załóż kolanko i dokręć nakrętkami. Warto zastosować najpierw podkładkę zwykłą, potem sprężynową i na koniec nakrętkę. Podkładka sprężynowa zapobiegnie odkręcaniu się nakrętek i być może odpadnięciu kolanka. A jak nie masz takich podkładek to możesz nakręcić 2 nakrętki i skontrować. Nie stosuj raczej nakrętek z klejem bo może się roztopić od temperatury.
Mój Simson
YT: POLMOZBYT
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-05-2018 17:18:52 przez Odrestaurator.)
|
|
11-05-2018 17:15:40 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Sprawa pierścieni i tłumika - Odrestaurator - 11-05-2018 17:15:40
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|