Irek
-----
Liczba postów: 1,410
Imię: .
Skąd: .
Pojazd: Inny
|
RE: WSK !
Wiatr lub jego rozwinięcie (059, 060) były w każdej 175, moc 13,5-15km , 15km to unikaty S2 i Bąk z zapłonem SEM i gaźnikiem Bing 26 mm, w typowych 175tkach zapłon platyny 6 lub 12 V i kłopotliwy gaźnik Pegaz. V-max wszystkich to 105km/h.
Sam silnik ponoć bardzo dobrze zaprojektowany i jak ktoś ma troche pojęcia o motorach to nie będzie sprawiał kłopotów
Zapłon bez problemu można zrobić zrobić na zasilany z iskrownika, będzie normalnie palić bez aku i ogromna część WSK jest tak przebiona, kwestia tylko podpięcia inaczej przewodów .
125 ma 7,3km, v-max w porywach 85 km/h (to już ideał musi być )
|
|
18-06-2012 08:48:21 |
|
2 użytkowników postawiło piwo Irek za ten post:2 użytkowników postawiło piwo Irek za ten post.
HrapryZ (06-20-2012), kwaśny92 (03-12-2017)
|
Irek
-----
Liczba postów: 1,410
Imię: .
Skąd: .
Pojazd: Inny
|
RE: WSK !
Tzw seria ptaków, różnią sie praktycznie tylko wizualnie, Perkoz 175 ma inną ramę i zmiany w nadwoziu , S2 inny osprzęt a 125 tki tylko bakami błotnikami , zawieszeniem i czasem wydechem sie różnią
ze 125cm3 były : Lelek, Bąk, Gil, Kos, i pare innych unikatowych już (Pic, Pak )
175: S1, S2, Kobuz, Dudek, Perkoz (unikat )
|
|
20-06-2012 08:17:27 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|