Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
M1 luzy na lagach
|
Autor |
Wiadomość |
joozek
senior
Liczba postów: 2,409
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: M1 luzy na lagach
Aby to zrobić dobrze należy;
1. rozebrać wszystko
2, usunąć, umyć farbę z miseczek łożyskowych
3. usunąć, umyć farbę z bieżni łożyskowej, nabitej na sztycy (koniecznie)
4. kupić nowe wianki
5. Jeśli założyłeś nowy zestaw naprawczy główki ramy, te chińskie, to musisz wrócić do oryginału. Zwróć uwagę, że górna bieżnia (z nakrętką radełkowaną) jest niższa od oryginału, więc jak ją dokręcisz, a potem przykręcisz półkę górną, to masz luz na ok 2 mm. Resztę części chińskiego zestawu możesz zostawić.
6. aha, nie zapomnij o podkładce z wewnętrznym klinem.
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
|
|
05-06-2017 18:20:33 |
|
|
Quake96
Zielono mi :D
Liczba postów: 2,750
Imię: Piotr
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: M1 luzy na lagach
(05-06-2017 18:20:33)joozek napisał(a): 5. Jeśli założyłeś nowy zestaw naprawczy główki ramy, te chińskie, to musisz wrócić do oryginału. Zwróć uwagę, że górna bieżnia (z nakrętką radełkowaną) jest niższa od oryginału, więc jak ją dokręcisz, a potem przykręcisz półkę górną, to masz luz na ok 2 mm. Resztę części chińskiego zestawu możesz zostawić.
Ja mam w jednym Ogarze cały nowy komplet i jakoś luzów nie ma
- Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat!
- Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy...
"Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach
Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
|
|
05-06-2017 18:49:55 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|