Wszystko fajnie, tylko te blokady po coś są. Motorower według polskiego prawa nie może osiągać więcej, niż te 45km/h i dlatego w tym modelu zastosowano inne ograniczenia - w poprzednim zbyt łatwo użytkownicy się ich pozbywali... I o ile sobie „pyrkamy” po mieście, czy na dojazdy, raczej nikt się nie przyczepi. Lecz gdy przydarzy się nam jakaś kolizja, a nie daj Bóg - coś gorszego, zakłady ubezpieczeniowe szybko, chętnie i dzięki takim oczywistym blokadom - łatwo są w stanie orzec, czy dany pojazd w chwili zdarzenia był faktycznie tym, za co przecież uchodzi - czyli motorowerem... czy może już motocyklem? Przez te 10km/h więcej można narobić bardzo brzydką kupę...
Dlatego o ile "odmulenie" rozumiem, to zębatki bym nie zmieniał - przecież to zawsze większa moc "na kole", ale to tylko moja prywatna opinia. Po prostu uważam, że należy mieć taką świadomość gdzieś z tyłu głowy i po to o tym piszę
Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.