4KM z silnika S38 Czyli jak z komara zrobić ścigana! -SPRAWDZMY TO!-
|
Autor |
Wiadomość |
wazniak96
Smerf Mechanizator
Liczba postów: 613
Imię: Dawid
Skąd: Lębork
Pojazd: Romet Ogar 205
|
RE: 4KM z silnika S38 Czyli jak z komara zrobić ścigana! -SPRAWDZMY TO!-
Zrobiłem pomiary na drugiej głowicy z s38. Odlew tak samo - 2mm. Głębokość komory spalania - 14mm tylko, że tutaj nie ufałbym dokładności pomiaru gdyż iż ponieważ sama metodą nie jest jakoś super dokładna, powtórzyłem kolejny raz pomiar na głowicy z 025 i też 14mm.
Z ciekawości zmierzyłem tym sposobem także dwie głowice z 023 (choć tutaj nie jestem pewny oryginalności głowic). Wyszło 12mm. Ogólnie komora spalania wydaje się mieć nieco inny kształt (bardziej strome ścianki, spod bardziej płaski).
Co do kanału wydechowego to u mnie na ori cylindrach jest 20mm. W "tuningowym" cylindrze 40mm od CX jest 23mm.
Co do tarkowania głowicy na szkle to da się tylko trochę pracy to kosztuje. Prostowalem tak głowice ze sporta. Nie mogę jej teraz wykopać aczkolwiek zdjęty miałem cały ten pierścień w koło tulei i dość srogo cały odlew.
|
|
27-12-2022 15:06:53 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: 4KM z silnika S38 Czyli jak z komara zrobić ścigana! -SPRAWDZMY TO!- - wazniak96 - 27-12-2022 15:06:53
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
|
|