RE: ustawianie zapłonu - dokładny opis krok po kroku
Witam, trochę odkop zrobię, ale nie będę zakładał nowego tematu jak już jest praktycznie o tym samym. Jakiś rok temu zakupiłem zapłon od charta i dopiero ostatnio miałem czas go przełożyć do silnika 023.
Przykręciłem iskrownik, ustawiłem tłok na 2,5 mm przed gmp, kreskę na impulsatorze zrównałem z kreską P, bo silnik idzie w prawą stronę. Wszystko zamontowałem, próba bez wkręconej świecy dała świetną iskrę.
Dodam, że wcześniej na starym zapłonie silniczek śmigał bez problemu.
Na wkręconej świecy silnik bez gazu coś tam terkocze i po chwili gaśnie, na magnecie widać jakby w drugą stronę odbijał (przy odpalaniu też można na nodze wyczuć jakby kopka odbijała jakoś dziwnie), przy próbie dodania gazu strzela z gaźnika, dusi się. Widać, że coś z zapłonem, próbowałem iskrownik przesuwać w prawi i lewo, żeby sprawdzić czy jest jakaś poprawa, ale wciąż to samo. Odpala, ale się dusi. Nie wiem w czym szukać przyczyny?
Dodam, że na świecy iskra pojawia się dopiero przy dość dużych obrotach magneta. Na platynkowym zapłonie wystarczyło delikatnie zakręcić i była, tutaj trzeba trochę mocniej.
Iskrownik przykręcony normalnie przewodami w górę, impulsator jest po prawej stronie, może coś trzeba przełożyć jeszcze?
Zapłon podłączony zgodnie z poniższym schematem w załączniku.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26-07-2017 16:46:44 przez bubzon.)
/
[Chart] ustawianie zapłonu - dokładny opis krok po kroku
Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.