Powiem tak. Chart fabrycznie ma przelot 14mm, a Wy mu chcecie zapakować gaźnik z komarka z malutkimi dyszkami i przelotem 12mm? Powodzenia. Zrozumiem jeszcze gm13f rozwiercony do 14mm...
Tak będzie na gm12f jeździć, ale czy rozwinie swoją pełną moc - wątpię.
Co do gaźnika z Simsona - można przerobić króciec od gaźnika 14mc lub zrobić nowy (kawałek rurki + dwa kawałki grubego płaskownika).
Odnośnie oryginalnych gaźników. Mam dwa oryginalne Bingi 1/14/206, oraz dwa 14mc. K60B (oryginał, nie ta dzisiejsza podróba) też miałem i z tych wszystkich gaźników najlepiej chodził Bing. Chart na nim palił wręcz idealnie, rozwijał pełną moc, palił od kopa i jednocześnie spalanie zamykało się w granicach 2,5l/100km.
K60B - nie jest zły. Bardzo ekonomiczny gaźniczek, Chart palił na nim najmniej. Jednak główną wadą tego gaźnika jest moim zdaniem to, że ciężko się na nim odpala silnik, gdy jest zimny, a tym bardziej, gdy na dworze jest chłodno. Przysłonka rozruchowa niewiele daje. Jednak gdyby nie to, że padła mi uszczelka zaworka iglicowego, to pewnie jeździłbym na nim do dzisiaj. Dysza główna pasuje od gaźników Simsona, także nie ma problemu z doborem.
Kiedyś nagrałem taki krótki filmik, praca na 16n1-11:
Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.