Komar 2351 by kamil97
|
Autor |
Wiadomość |
kamil97
Początkujący
Liczba postów: 1,709
Imię: Kamil
Skąd: Julianów- TOP
Pojazd: Inny
|
RE: Komar 2351 by kamil97
Ostatnio z nudów wyciagnołem komarka z szafy i zrobiłem przegląd części.
- bak do wyczyszczenia w środku i szpachlowania z wierzchu.
- ograniczniki kierownicy do spawania
- mocowanie tłumika także do spawania(pół mocowania brakuje)
- siedzenie do wymiany lub obszycia
A w 010:
- frez na wale od strony sprzęgła do naprawy.
- kartery do wyczyszczenia
- cylinder i glowica do wygotowania w occie i cylinder do szlifu
- iskrownik do poprawek
- wałek zdawczy ma lekko zerwany frez i nwm czy wymieniać czy nie
No i skompletować to czego brakuje w silniku i w ramie.
Oczywiście rama i reszta blach bd piaskowana i malowana podkladem i czerwonym renolakiem.
Części planuje szukać na złomach gdyż kupować od prywatnej osoby to kolosalne pieniądze.
Jeśli koła znajdę z z ładnym chromem to ruszać ich nie bd jeśli jednak bd w opłakanym stanie obręcze na biało, szprychy nowe i bębny w polerke.
Hmm chyba tyle...
Łapcie zdjęcia:
010
No i ten uszczerbany frez na wałku zdawczym. Jak myślicie nadaje się on jeszcze to jazdy?
A się rozpisalem
Moja skoda octavia I 1.8 SLX
|
|
22-12-2013 23:04:56 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Komar 2351 by kamil97 - kamil97 - 22-12-2013 23:04:56
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|