Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Rozpoławianie silnika 223
|
Autor |
Wiadomość |
ROMETUS
Maximus
Liczba postów: 250
Imię: Kamil
Skąd: Sosnowiec
Pojazd: Romet Ogar 200
|
Rozpoławianie silnika 223
Witam po mojej długiej nieobecności
Post kierowany do osób które rozpoławiały silnik 223 lub wiedzą jak to zrobić.
Mam pewien problem.
Postanowiłem wziąsć się za remont silnika 223 ( jest to czeski silnik występujący w jawach mustangach i ogarach 200 ) i muszę go rozpołowić.
Odkręciłem wszystkie zewnętrzne śrubki , zdjąłem cylinder .
Teraz pytanie - Czy mam po prostu wziąść np. śrubokręt i młotek i użyć siły by go rozpołowić , czy coś jeszcze trzyma te dwie części , czy jest jakaś technika na to ?
Wszelkie rady , schematy silników czy różne filmiki z rozpoławiania są mile widziane .
Z góry dziękuje za pomoc .
Pozdrawiam
!!!I LOF ROMET!!!!
Nasze polskie zabytki też mają dusze !
Pomóżmy przywrócić im dawną świetność!!
|
|
20-05-2012 11:19:08 |
|
|
Pietrek89
SkodoMan
Liczba postów: 139
Imię: Piotrek
Skąd: Opole - Zaścianek Wielkiego Miasta
Pojazd: Inny
|
RE: Rozpoławianie silnika 223
Musisz jeszcze:
- poodkręcać wszystkie śrubki które trzymają kartery
- zdjąć koszyk sprzęgłowy, zębatkę z wału
- iskrownik
- magneto
Potem na spokojnie powoli rozpoławiać, nic na siłę bo szkoda żeby coś się spierdzieliło
Sam po raz pierwszy rozbierałem ten silnik zaraz po zakupie mojej drynki
Trochę zabawy jest ale dasz radę
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-05-2012 11:51:17 przez Pietrek89.)
|
|
20-05-2012 11:45:36 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|