Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Wżery w komorze korbowodu
|
Autor |
Wiadomość |
Ambero25
Nowy
Liczba postów: 67
Imię: Piotr
Skąd: Olsztyn
Pojazd: Romet Komar
|
RE: Wżery w komorze korbowodu
Kolego przerost formy nad trescia widziales kiedys kartery po rozpolowieniu silnika ?? Jak widziales to sam odpowiedz sobie na pytanie myslac na logike : nic nie bedzie powodowalo spadku mocy zawirowan itp a nawet jesli to moc jest tak mala z tego silnika zenawet tego nie odczujesz , rozbieralem wiele silnikow , i wiele karterow mialo podobne defekty a nawet gorsze , nawet nowe kartery zdarzaja sie z niedoszlifowanymi powierzchniami wokol przeciwwag , niepatrz na to bo nagar i tak to zaslepi i wyrowna z czasem i niebierz do glowy tylko skladaj tak jak jest , a na przyszlosc nieszkielkuj wnetrza karterow tylko lepiej to oczyscic ropa , przejechac matka albo papierem i jest luks , pamietaj jak kiedys byly skadane te silniki i naprawiane i jezdzily do dzisiaj takze nieszukajcie problemow tam gdzie ich nie ma , problem bedzie wlasnie jak zwiekszyc mu dwukrotnie moc i lepiej o tym pomysl bo te silniki niebyly na to projektowane , mialy jezdzic i tyle , pozdrawiam
A tak na marginesie moge dodac ze wielu specjalistow wypowiadalo sie w jednym z moich watkow odnosnie nowych karterow , wejdz sobie i zobacz moje nowe kartery , kazali mi je wyrzucic na smieci , po lekkim obrobieniu ich dremelem poskladalem wszystko na nowych czesciach i silnik smiga az milo i zobacz jakie u mnie w nowych karterach byly niedociagniecia , skladasz i jezdzisz proste
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14-02-2024 15:35:19 przez Ambero25.)
|
|
14-02-2024 15:32:14 |
|
1 osoba postawiła piwo Ambero25 za ten post:1 osoba postawiła piwo Ambero25 za ten post.
Kacper_R (02-14-2024)
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|