Czy ja wiem czy pro
W takim razie piszemy :
#SILNIK
-Cylinder z powiększonymi oknami
-Tłok MZA AK20 38.73 2p
-Wypełniacze na wał
-Splanowana głowica o 5mm i roztoczona w bok pod tłok
-Świeca NGK ( zamiennik f95, bardzo polecam, 7 zł a chodzi już rok, nie to co ISKRA )
-Gaźnik Dellorto SHA 1214 (pali od strzała, pięknie chodzi, dobre ssanie )
-Filtr powietrza gąbkowy ( dobrze filtruje i nie puszcza syfków )
#ZAPŁON
-(BYŁ)Impulsator z chińczyka (Wątpie żeby się spalił, a jak już to nie kosztuje 80zł)
-Moduł NEW RACING C.D.I z radiatorem(Iskra równa, pojawia się od zakręcenia magnetem ręką)
#ELEKTRYKA
-Czujnik STOP od Ursusa C-330 ( lub od WSK
)
-Stacyjka od Ursusa C-330 ( Lub od Jawy/WSK
)
-Kierunki Simson ( oryginalne trudno dostać )
-Dodatkowe wyłączniki zapłonu i świateł ( Ursus C-360 )
-Klakson od Simsona z przerobionym uchwytem pod Rometa
#Nadwozie
-Nowe oponki ( przód 2.25, tył 2.75 )
-Podwyższony przedni błotnik
-Otwory w przednim błotniku, wiercone na kratkę, skierowane na cylinder ( żeby chłodzenie było )
-Podwyższony tył
-Kiera z Ogara 200 ( z charta się pogięła przy glebie
)
-Kierownica ustawiona pionowo, a nie jak niektórzy ustawiają wieśniacko prawie poziomo że mało co nie dotyka baku
tak się jeździ na prawdę wygodniej.
-Wyczyszczone dobrze hamulce i wyregulowane że przednie koło staje ( tył tym bardziej )
-KOLANKO ENDURO - teraz na pewno nie zahaczę o jakiś kamień od dołu
-Osłonka z motorynki, ładnie dopasowana do mocowań w wydechu
-Sprężynka z motorynki z klocków hamulcowych w dźwigni hamulca tylnego, powoduje na prawdę lepsze odskakiwanie nóżki i hamulec jest tj " pewniejszy "
-Licznik do 80km/h
No to chyba tyle, jak coś mi się przypomni to napiszę
pozdro!