Komar Sport...
No to zacznijmy od początku::
2360 (II połowa 1971- I połowa 1972)
Prace nad tym modelem pojawiły się najprawdopodobniej już w 1971r. Powstał na bazie ówczesnego 2350*. W stosunku do podstawowego Komara 3 miał zmienioną kierownicę, zbiornik paliwa I siedzenie (części te miały pochodzić z Włoch). Kolorystyka: ciemno czerwony (cały motorwer za wyjątkiem obudowy lampy, zawieszenia przedniego i stopek - były czarne) = = niebieski (cały motorower za wyjątkiem obudowy lampy, zawieszenia przedniego, osłon gaźnika i stopek - były czarne). Tabliczka znamionowa starego typu tzw. duża
2361 z początku produkcji (II połowa 1972 – I połowa 1973)
*1972 - W stosunku do modelu 2360 dostał bak produkcji krajowej o nieco innych kształtach I przetłoczeniu na ramę z przodu (późniejsza wersja miała uchwyty), a także siedzenie produkcji polskiej. W pojedynczych egzemplarzach zdarzały sie części od 2360. Kolorystyka: ciemno czerwony (przednie zawieszenie, błotniki) ; srebrny (bak) ; czarny (rama, osłony gaźnika, stopki). Naklejka na obudowie licznika różniła się od później stosowanych.
*1973 – pojawiła sie plastikowa obudowa lampy przedniej I czarne manetki Romet. Kolorystyka: niebieski (przednie zawieszenie, błotniki, rama) ; srebrny (bak) ; czarny (osłony gaźnika, stopki)
2361 (II połowa 1973 - początek 1976)
Otrzymał bak ze zmienionym mocowaniem (zamiast przetłoczenia na ramę z przodu - uchwyty).
*ówczesny 2350 – tzn. Komar 3 z początku produkcji. Miał metalową obudowę lampy, stary typ mocowania pedału hamulca tylnego i kremowe manetki.
Kolorystyka: 1973 *niebieski jasny (przednie zawieszenie, rama, błotniki, tylny wachacz), czarny (osłony gaźnika, stopki), srebrny (bak) 1974 *niebieski (przednie zawieszenie, błotniki), czarny (rama, osłony gaźnika, stopki), srebrny (bak) *czerwony (przednie zawieszenie, błotniki, wachacz tylny), czarny (rama, osłony gaźnika, stopki), srebrny (bak) *niebieski jasny (przednie zawieszenie, rama, błotniki, tylny wachacz), czarny (osłony gaźnika, stopki), srebrny (bak) *czerwony (przednie zawieszenie, rama, błotniki), czarny (osłony gaźnika, stopki), srebrny (bak) 1975 *zielony (przednie zawieszenie, błotniki, tylny wachacz), czarny (rama, oslony gaźnika, stopki), srebrny (bak) *niebieski (przednie zawieszenie, rama, bak, błotniki, tylny wachacz), czarny (osłony gaźnika, stopki) 2350-2 (1975) Komar 3 z płaską kierownicą I siedzeniem od Sporta. Jak typowa trójka z tego okesu posiada nowszy pedał hamulca. Na tabliczce znamionowej widnieje model 2350. Kolorystyka: *czerwony (przednie zawieszenie, rama, bak, błotniki, wachacz tylny), czarny (osłony gaźnika, stopki) *czerwony (przednie zawieszenie, bak, błotniki, wachacz tylny), czarny (rama, osłony gaźnika, stopki) *zielony (przednie zawieszenie, rama, bak, błotniki, wachacz tylny), czarny (stopki)
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-06-2016 14:25:36 przez nie_mientki.)
|