Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile


Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! - Regulamin forum

Aby założyć konto na forum, należy przeczytać i zaakceptować niniejszy regulamin na dole strony. REGULAMIN FORUM

Zakładając konto na stronie www.chlopcyrometowcy.pl dobrowolnie wyrazasz zgodę na przetwarzanie swoich niezbędnych do uczestniczenia w forum danych osobowych takich jak nick, adres email oraz numer IP. Pozostałe dane podane w czasie rejestracji są dodatkowym elementem wizerunku uzytkownika. Masz pełne prawo do wglądu jak i do usunięcia swoich danych osobowych, co jest jednoznaczne z usunięciem konta na forum. I. Postanowienia ogólne §1. Forum chlopcyrometowcy.pl jest ogólnopolskim forum dotyczącym Zakładów Rowerowych Romet i ich wyrobów. Służy do prowadzenia dyskusji, wzajemnej pomocy oraz wyrażania poglądów i opinii w zakresie danych działów tematycznych.

§2. Wyrażane na forum poglądy czy opinie mają jedynie charakter informacyjny i pomocniczy – nie są traktowane jako wiążące.

§3. Pojęcia użyte w regulaminie i ich definicje:

ADMINISTRATOR – osoba zarządzająca forum, posiadająca uprawnienia moderatora każdego działu.

MODERATOR – osoba czuwająca nad właściwym działaniem forum i strzegąca porządku na forum bądź w powierzonym mu dziale.

UŻYTKOWNIK – każda osoba zarejestrowana na forum sposobna do dodawania opinii.

POST – informacja, opinia, pogląd, odpowiedź w dyskusji, głos lub inny materiał zamieszczony na forum przez użytkownika, również na czacie.

NICK – unikalna wyświetlana nazwa użytkownika widoczna dla innych

AVATAR/EMBLEMAT – niewielki obrazek określający użytkownika widoczny przy jego postach i w karcie użytkownika

SYGNATURA – Podpis automatycznie dodawany pod postami użytkownika

§4. Korzystanie z forum jest bezpłatne. Wszelkie dotacje pomagające w utrzymaniu forum są dobrowolne.


II. Posty

§1. Publikować posty na forum może każdy zarejestrowany użytkownik. Rejestracja użytkownika jest równoznaczna z akceptacją warunków regulaminu forum.

§2. Administracja i moderatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za treści publikowane przez użytkowników.

§3. Użytkownik ma możliwość zmiany, edycji treści oraz usunięcia swojego posta przez 15 minut od momentu publikacji. Po tym czasie należy zgłosić post do moderacji a w powodzie napisać co moderatorzy mają zrobić.

§4. Zabronione jest umieszczanie na forum postów, które zawierają jakiekolwiek treści lub materiały niezgodne z obowiązującym prawem Rzeczypospolitej Polski, mające na celu jego obejście lub naruszające dobre obyczaje, a w szczególności obraźliwe, wulgarne, oszczercze, nienawistne, zawierające groźby, nieetyczne, obrażające czyjeś uczucia, godzące w czyjąś własność lub zmierzające do naruszenia praw innych osób. Dotyczy to również podawania linków do źródeł nielegalnych gier, muzyki, filmów itp. oraz do portali zawierających takie informacje.

§5. Zabronione jest reklamowanie innych for o tej samej tematyce. Zapis ten dotyczy również Nicków, Avatarów, Sygnatur oraz Prywatnych Wiadomości. Zgodę na zamieszczenie takiego postu może wydać tylko administrator forum, do którego taka prośba kierowana jest przez PW. Podpunkt ten nie dotyczy w przypadku mniej lub bardziej nieświadomego podania linku do zdjęcia/tematu na innym forum.

§6. Na forum nie prowadzimy zbędnych polemik, w skład których wchodzą znaczne ilości krótkich postów bez treści merytorycznej bądź odbiegające od tematu, jak również ostrych wypowiedzi, czy kłótni. Wszelkie tematy, które przyjmą taką formę będą zamykane, bądź usuwane. Ocena i egzekwowanie tego punktu pozostaje w rękach administratora i moderatorów.

§7. Administratorzy i moderatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za włamania, szeroko rozumiane jako hakerskie, prowadzące do pozyskania, utraty danych użytkownika, czy jego postów.

§8. Usuwania postów i tematów na forum dokonują administratorzy i moderatorzy. Użytkownik po upływie okresu przewidzianego w §3 nie może usunąć swojej wypowiedzi.

§9. Na forum obowiązuje netykieta. Zabrania się jawnego obrażania lub wyśmiewania innych użytkowników.

§10. Zabrania się dublowania tematów, powielania ich w różnych działach.

§11. Nazwa tematu musi być odzwierciedleniem problemu.

§12. Aby zgłosić post do moderacji używamy opcji ‘ZGŁOŚ’ widocznej pod postem.

§13. Każdy użytkownik ma prawo żądać usunięcia swojego konta oraz danych osobowych z nim związanych

§14. Posty i tematy napisane niestarannie, niechlujnie lub nie zawierają treści merytorycznej, zostaną usunięte bez ostrzeżenia.



§15. DZIAŁ II ODNOSI SIĘ RÓWNIEŻ DO SHOUT BOX’a/CHATU.

III. Nicki / nazwy użytkownika

§1. Nazwy użytkownika powinny być w miarę krótkie i zrozumiałe. Nie powinny zawierać znaków niestandardowych (!.;,:.-_'#, itd.).

§2. Nicki nie powinny składać się tylko i wyłącznie z nazw motorowerów (np. Ogar200). *nie dotyczy użytkowników zarejestrowanych przed wprowadzeniem niniejszego regulaminu

§3. Nazwy użytkowników nie mogą być adresami WWW.

§4. Nazwy nie mogą zawierać treści obraźliwych lub powszechnie uważanych za wulgarne, rasistowskie itp.



IV. Sygnatury

§1. Zabronione jest umieszczanie treści oraz zdjęć obraźliwych lub powszechnie uważanych za wulgarne, rasistowskie itp.

§2. Sygnatura powinna być krótka i treściwa.

§3. Zabrania się dodawania więcej niż JEDNEJ grafiki do sygnatury.



V. Awatary / Emblematy

§1. Zabronione jest umieszczanie zdjęć obraźliwych lub powszechnie uważanych za wulgarne, rasistowskie itp.

§2. Maksymalne wymiary awatara to 200x150 pikseli. (Rozmiar wysyłanych awatarów jest automatycznie zmieniany)

§3. Maksymalny rozmiar awatara to 1,000 KB.



VI. Sankcje

§1. Administratorzy i Moderatorzy mają prawo do usuwania, zmiany lub zamykania każdego tematu oraz postu, który narusza regulamin forum albo netykietę.

§2. Usunięciu lub modyfikacji mogą podlegać posty:

- nieczytelne stylistycznie

- napisane wyłącznie dużymi literami albo innym kolorem niż czarnym

- z rażącą liczbą błędów ortograficznych

- zawierające obraźliwe treści, słowa uważane za wulgarne

- nie wnoszące treści merytorycznych

- umieszczone "jeden pod drugim" przez tego samego nadawcę

- powielane w różnych miejscach na forum

- będące formą ogłoszenia, reklamy

- gdy nie zawierają wymaganych informacji (dział giełda)

§3. Ocena postu, czy narusza obowiązujący regulamin w jakim punkcie i w jakim stopniu należy do obowiązków administratora i moderatora. W przypadku naruszenia użytkownik może otrzymać ostrzeżenie lub zostać usunięty z forum (ban). Usunięcie za rażące naruszenie regulaminu nie musi być poprzedzone ostrzeżeniem.

§4. Podobnej ocenie podlegają nicki, avatary i sygnatury użytkowników.



VII. Postanowienia końcowe

§1. Każda osoba może posiadać tylko jedno konto na forum.

§2. Korzystanie z forum jest uzależnione od zaakceptowania powyższego regulaminu.

§3. Użytkownik ma prawo zgłosić zastrzeżenie/odwołanie do decyzji administratora/moderatora zgłaszając się bezpośrednio do osoby, która tą decyzję wydała przez PW. W przypadku blokady konta (ban) użytkownik ma 3 dni na odwołanie. Po tym terminie w przypadku braku wniesienia odwołania decyzja jest ostateczna i nieodwołalna.

§4. Zakładając konto wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych w ramach działania forum.



VIII. Polityka cookies

Forum www.chlopcyrometowcy.pl używa tzw. "cookies" („ciasteczka”) w celu umożliwienia Państwu wykorzystywania poszczególnych funkcji forum. Są to pliki z informacjami konfiguracyjnymi, zapisujące dane potrzebne m. in. do zalogowania się na swoje konto. Pliki "cookies" są w większości automatycznie akceptowane przez większość przeglądarek internetowych. W każdej chwili mogą jednak Państwo je wyłączyć aktywując odpowiednie ustawienia w swojej przeglądarce lub tak zmodyfikować ustawienia przeglądarki, aby byli Państwo informowani o wszystkich sytuacjach związanych z przesyłaniem plików "cookies". W przypadku wyłączenia plików „cookies” lub modyfikacji ustawień przeglądarki dot. plików „cookies” pewne części forum mogą nie działać poprawnie.



Rejestrując się na tym forum dyskusyjnym oświadczasz, że masz świadomość iż NIE WOLNO Ci pisać postów łamiących te zasady.

Jeśli złamiesz któreś z tych postanowień, narazisz się na możliwość usunięcia konta lub zbanowania używanego przez Ciebie adresu IP.

Żadne z Twoich danych podanych podczas rejestracji na forum nie będą wykorzystywane w celach niezwiązanych z działalnością forum ani przekazywane osobom trzecim.

Kontynuując rejestrację oświadczasz, że zgadzasz się ze wszystkimi wymienionymi powyżej postanowieniami oraz innymi regułami ustalonymi przez administratorów tego forum, oraz wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych podanych w formularzu rejestracji konta. W celu poznania pełnych reguł obowiązujących na forum, skontaktuj się z administratorem.