Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Chart Palenie żarówek 12V
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam , mój problem jest następujący . Chart przepala żarówkę H4 12V . Przepala po długim czasie nawet czasami raz na miesiąc. Mam zmienione 2 cewki świetlne na 12 V ( tylko przednie światło jest 12 ) pozostałe są 6 V . Cewki świetlne są masowe jaki regulator napięcia można tam zastosować , czy podejdzie od chińczyka ? Jak go podłączyć ? Z góry dziękuję , pozdrawiam Smile
pomysł z diodami i rezystorami może miec zastosowanie przy obwodach smiesznie niskiej mocy. dołączenie swiatła tył nie spowoduje znaczącego ubytku mocy, w dodatku może okazac sie niebezpieczne dla kierowcy bo mozna smiało założyć ze tylna zarowka padnie pierwsza. może każcie mu założyć cienkie aluminiowe kable, bo przez nie gorzej płynie prąd:F
ZAmiast krytykować jaki kolwiek pomysk byś może coś zaproponował mądrego. Zapomniałem sory ty się nie podzielisz wiedza.
Wracając do tematu masz możliwość podłączenia amperomierza i voltomierxa aby zrobić pomiary?
Albo mostek i przetwornica step-down. Ale to droższe rozwiązanie, i wymaga od użyszkodnika pewnej wiedzy i narzędzi. Plusem jest stabilne napięcie wyjściowe, regulowane, wyższa sprawność = brak elementów grzejących się.

Co jak co, ale charper ma rację i nie wiem, po co te wyrzuty.
najprawdopodobniej autor nie ma zarówki typowo samochodowej, czyli 55/60w tylko jakąś słabszą. na dwóch cewkach 12V chart nie spali żarówki 40/45W r2.
Cytat:Szkoda że forum, a przynajmniej tego użytkownika chcesz traktować jako klienta a nie forumowicza
myślę, że jak poszukasz przyczyn to będziesz wiedział komu za to dziękować.

Cytat:Wracając do tematu masz możliwość podłączenia amperomierza i voltomierxa aby zrobić pomiary?
większość tanich mierników nie zmierzy natężenia prądu przemiennego. mostek to dodatkowy koszt, jeśli padnie podczas pomiaru to pieniądze wywalone w błoto. a nadal nie wiadomo o jakiej mocy żarowce mówimy.

Cytat:Uwielbiam ludzi którzy cwanikaują. Masz wiedzę to się podziel i pomóż w problemie, nie masz to sieć cicho bo może się czegoś dowiesz - nie koniecznie ode mnie.
co jak co, ale to forum ostatnio bawi, uczy i wychowuje na Pjotera. "dej, abo zamknij siem".
Mostek 50a kosztuje takie grosze ze nie warto o tył mówić a napewno wytrzyna
po co wydawac pieniądze i uczyc się obsługi miernika, skoro nadal nie wiadomo o jakiej żarówce mowa.
Napewno w przyszłości się ta wiedza może przydać Smile
Żarówka to 35/35 w natomiast nwm czemu ale mój chart wytwarza takie zakłócenia że miernik mi wariuje i przy odpalonym silniku nic sprawdzić nie mogę...

Pan w sklepie elektrycznym dał mi jakiś mały rezystor 25 Ohm który wpiąłem szeregowo ale żarówka wtedy nawet się nie zaswiecila

Jeśli taki zwykły chiński regulator na 4 piny by mi pasował to jak muszę to podłączyć bez żadnego ładowania itd?
jeśli masz lampe h4 to załóz zarowkę r2 45/40W, ponieważ jest zgodna z akim reflektorem. regulator to rzecz której najmniej potrzebujesz, kolejna pierdółka która może się spalic, komplikować naprawy jak się nie znasz. sytuacja z multimetrem jak najbardziej możliwa.
Hmm ale mam wsadzone klosz wesem h4 dedykowany do simsona wejdzie tam ta żarówka?

A rzeczywiście to jest samochodowa żarówka to zamówie ja mam nadzieję że nie przepali

http://allegro.pl/zarowka-osram-original...68019.html

Coś tego typu?
(25-04-2018 11:15:21)UŻYTKOWNIK USUNIĘTY napisał(a): [ -> ]Szybciej znajdziesz takie coś na stacji benzynowej, w markecie, sklepie z częściami do samochodu. Zakłócenia na mierniku to norma

Chyba te żarówki 40/45 nie są ogólnodostępne
W motoryzacyjnym kupiłem. Na dwóch cewkach działa to juz rok.
W elektrycznym powiedzieli ze r2 ma inne gniazdo i nie podejdzie mi :/
ja mam wesem w drugim charcie i podchodzi, zresztą na kloszu jest napisane o zgodnych żarówkach. oprawa jest nieco inna, ale reflektor jest zgodny z obydwoma typami, przynajmniej mój.
Stron: 1 2
Przekierowanie