Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Marzenia sie spełniają... tylko powoli. WSK 125
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Odkąd tylko o nim usłyszałem to od razu chcialem go mieć...
Mineło długo czasu, 4 Romety a pragnienie posiadania własnej WSK z dnia na dzień rosło, ceny nie spadały, wpadło troche kasy, szybka decyzja - jadę na Oldtimerbazar i kupuje w cześciach, noi na ile mi starczyło to tyle na chwilę obecną jest.
Rama z tego co wskazuje tabliczka znam. jest z 67 roku
Silnik po wlaniu benzyny do cylka zagadał więc nie jest źle, zbiornik w fajnym stanie nawet
Aktulanie w planach zkompletować, zrobić przegląd silnikowi i jeździć aż koła odpadną, a jak sie kiedyś uzbiera kaski to remoncik i rejestracja na zabytek ale to naprawde daleka przyszłość Dodgy



Noi to tyle...
Panie kartery w silniku każdy z innej parafii.
Wiem, jak będzie z nimi bardzo kiepsko to same kartery wymienie na inne

Wysłane z mojego LG-D320 przy użyciu Tapatalka
Jeśli nie tajemnica to ile za to trzeba było zapłacić na oldtimerze?
Rama 80
Zbiornik 50
Silnik 340
Błotnik 35
Przepłaciłem

Wysłane z mojego LG-D320 przy użyciu Tapatalka
i jest to model m06-64 czyli przedni błotnik nie ori Wink
(03-09-2017 21:14:42)Jędrek napisał(a): [ -> ]i jest to model m06-64
Dobrze wiedzieć Big Grin Po czym poznałeś że silnik z 2 robiony? Bo na zdjeciu chyba nr nie widać? Smile

Wysłane z mojego LG-D320 przy użyciu Tapatalka
Gratuluję zakupu Smile
Skompletowanie całości pochłonie sporo pieniędzy, ale będzie to epickie jeździdło Big Grin
Pewnie po roznych odcieniach karterow. Jakby byly z jednego silnika to pewnie by sie tak nie odroznialy, chociaz to wcale nie jest powiedziane ze tak jest. Byc moze kartery lezakowaly w roznych warunkach i beda widoczne roznice jak ktos tego nie wyczysci. Sprawdz numery polowek byc moze sa zgodne wtedy tylko czyszczenie i bedzie jednakowo. Ogolnie fajna Wiesia, szkoda tylko ze nie w jednym kawalku. Powodzenia w pracach nad nia.
chodzi o to że lewa połówka pochodzi z 77 wzwyż a prawa do 67 poznałem po miejscach nabicia numerów Wink
Fajnie że tacy spece od Wiesiek są na forum, będzie sie kogo doradzać Wink Powiem tak silnik kręci tak jak powinien lecz jest lekki luz jak się ruszy magnetem :/ Numery są inne to wiem czyli kurcze jak to złoże na nowych łożyskach to nie będzie dobrze?

Wysłane z mojego LG-D320 przy użyciu Tapatalka
Powiem tak to tylko "Trójka" wiem że zaraz fala hejtu będzie ale taka jest prawda. Gniazda jak są dobre to zeszlifować numery silnika z lewej strony silnika aby nie było widać i składać. sam mam kilka takich co są nie do pary i śmigają i latają bez problemu Wink
Czego tu brakuje i wgl jak to powinno być skręcone?



Jak wygląda mocowanie zbiornika bo tylko tyle mam:



Sorry że tak pytam ale nie mam jeszcze katalogu częsci zam.
co do pierwszego zdjęcia to są tam jeszcze stopki centralne między ramą a mocowaniem silnika dlatego masz takie przerwy a co do drugiego muszę sprawdzić w swojej 64
Jędrek Aa okej już wszystko wiem, czyli to jest jedną ośką skręcone a do tej ośki dokręca się jeszcze podnóżki prawda? I już widze że wahacz mi od B1 nie podpasi a przednie zawieszenie? A poza tym to widze że są 2 rodzaje kolanek krótsze i dłuższe, które dla tego modelu? Im bardziej zagłębiam sie w temat tym bardziej długa lista braków sie zwiększa... Sad
Silnik będzie chodzić bez tego króćca przed gaźnikiem?
Ostatnia rzecz to czy ten tajwański gaźnik wart jest tych 60 plnów? Czy już lepiej kupić jakąś używke?
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Przekierowanie