Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Zapłon mam płytki 31-06, jaki tam gwint jest?
Wysłane z mojego LG-D320 przy użyciu Tapatalka
Szczerze nie pamiętam - pewnie ze 2-3mm średnicy bo musi się zmieścić na tym "rancie" wąskim...
Panowie jak bym wziął podpiął cewkę butelkową z Ogara 200 do cewki świetlnej i platynek to ma to prawo działać?
Tak jest , prąd z cewek świetlnych na jeden pin cewki butelkowej a drugi pin ceki butelkowej na platyny i i iskra jest
sam tak jeżdzę z cewką butelkową w schowku w wuesce w razie jakby cewka iskrowa padła
Zirytowały mnie oryginalne cewki zapłonowe przez to że co chwile urywam w nich druty od kabla wn wiec no...
Nawet udało sie odpalić i przejechać kawałek
Dzięki za fotkę - znowu się czegoś nowego nauczyłem
Cewka 6V czy 8V? W sumie znajdź na nią miejsce pod bakiem, kable poprowadź po ramie i nikt się nie połapie
8V
Wysłane z mojego LG-D320 przy użyciu Tapatalka
Wyszło na jaw że mam zrąbany gwint od śruby spustu oleju... Po prostu nagwintować na większą śrubę czy zastosować wkładkę gwintowaną i wkleić ją na jakimś kleju?
Nagwintuj na większy i tyle.
ja bym wstawił tuleję gwintowaną na klej i zostawił śrubę orginalną
Helicoil - prosto i ładnie
Tam oryginalnie jest M14x1,25 ?
Orientuje się ktoś czy do lampy późnej B1 podejdzie cały element optyczny z ramką z B3 na plastikowej lampie?
Powinien pasować. W Wsk średnice były takie same (z wyjątkiem najstarszych M06, które miały małą lampę taką jak w WFM). Różnice polegały na kształcie ramek i szkieł - były ramki kanciaste lub zaokrąglone, a szkła wypukłe lub płaskie.
No niestety rama nie wytrzymała napięcia xD i ucho mocowania silnika odpadło
Także tak z moim spawaczem stwierdziliśmy że nie opyla sie tego ratować (było już wcześniej wielokrotnie smarkane w tym miejscu) i wylatuje mocowanie wraz z "belką". Belke sie wyrzeźbi a mocowanie dokupiłem. Poza tym mam już to Helicoil także po egzaminach lecim z tematem, trzeba wkońcu tego trupa wyprowadzić na drogi
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13