Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Cewkę polutowałem, ogarnąłem inny gaźnik i próbowałem ustawić zapłon i jest iskra no ale niestety chyba nie w tym momencie co trzeba bo skoro rowek ma być na dole to w takim razie mam obrócony czop. Płakać już?
Łoo panie , w którym miejscu wychodzi rowek ?
Przesunięty względem prawidłowego ustawienia o ok 45 stopni w stronę koła tył.
To niestety czeka cię wymiana wału
Zastanawiam się co lepiej zrobić czy kupić 2 silnik, czy tylko kartery i potem wał duels i szukać nowej ZMD skrzyni?
Chyba lepiej złożyć samemu, kupując drugi silnik nie wiesz, co masz w środku, a robiąc samemu śpisz spokojnie.
Wału duellsa nie kupuj , jak już to oryginał po regeneracji
Silnik rób samemu, nie kupuj drugiego bo zrobisz ten sam błąd co ja
skąd ja znam te problemy z ulepami... kasa, robota a na koniec znowu coś wychodzi i znowu kasa robota...
(08-06-2018 00:41:59)Odrestaurator napisał(a): [ -> ]Silnik rób samemu, nie kupuj drugiego bo zrobisz ten sam błąd co ja skąd ja znam te problemy z ulepami... kasa, robota a na koniec znowu coś wychodzi i znowu kasa robota...
Ale potem dla odmiany kasa i robota
Jestem debilem, czop jest ok, na wale jest jakas kreska i bylem przekonany ze pokrywa sie ona z rowem na klin. Przejechałem kawałek i rozleciały mi sie platynki o.O
Czemu nie duels? Nie chce mi sie przepłacać za używany wał i jeszcze za regeneracje.
Rób jak chcesz
Wał ZMD po regeneracji chodzi w granicach 200-240 zł , wał duellsa kosztuje 380zł , dla mnie lepszy jest oryginał
Jak już zmieniać to na oryginalne, kartery od razu kup od pary i odpowiedni model.
Ogólnie wsk 125 zniesie dużo, ale ta skrzynia to padło, nie dziwne ze nie pracowała prawidłowo. Kartery bezwzględnie muszą być do pary bo w wsk przez dwa inne kartery mogą dziać się cuda. Zresztą sam widzisz jak tulejki w nich latają.
Co do trybów to oryginalne zmd używane powinieneś znaleźć bez problemu, z tym że cena wyjdzie podobnie jak nowe ew. kilka złotych taniej. Nie przejmowałbym się jakość trwałością nowych trybów, spokojnie wystarczą na taką jazdę. Jeśli wszystko ma być cacy zycher to warto.
Szukam karterów a na tą chwilę mam tyle:
Tryby 1 i 2 biegu nowe ZMD
Nowe popychacze sprzęgła z epoki
A reszta już współczesna, wałek główny musiałem odesłać bo nie pasował na zabierak sprzęgła
łańuszek sprzęgła chciałem brać czeski favorit ale widzę że nie są dostępne i nie wiem co robić a stary luźny.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13