Fajnie by było gdyby zdjęcia były większe
Są tylko wkleił link do miniaturki a nie właściwego zdjęcia. Czekamy na poprawienie.
Całkiem fajne te Karpaty. Dokumenty ma?
(05-10-2016 19:48:31)Motorowerzystka napisał(a): [ -> ]Całkiem fajne te Karpaty. Dokumenty ma?
No niestety nie, ale to kolegi kolegi dziadka więc może, a według Was ile to może być warte?
200zł, jeśli w ogóle ktoś to będzie chciał. Mało osób jest zainteresowane radzieckimi motorowerami, mają złą opinię wśród ludzi i jest wieczny problem z częściami.
Całkiem ciekawa baza do odnowy, tylko aby powoli wszystko robić i przedewszystkim poczyścić gwinty w karterach, bo pewnie silikonu tam sporo. Wyprzedzenie zapłonu 2.4-3.0mm.
Chętnie bym odnowił taki silnik, zaciekawił mnie.
AliveC4T napisał(a):Mało osób jest zainteresowane radzieckimi motorowerami, mają złą opinię wśród ludzi i jest wieczny problem z częściami.
Chyba, że ktoś mieszka przy granicy z Rosją i ma znajomego Rosjanina
Chociaż widziałam kiedyś Karpaty i Wierchowinę z silnikiem Komara/Ogara.
Aleś sylikonu nawalił
Mam nadzieję że łożyska na ciepło montowane?
nie dziwię się słyszałem że zdarzały się krzywe kartery w ruskach
No kartery były zmęczone już trochę, no oczywiście palnikiem było wszystko robione
Wydaje mi się, ze brakuje zabezpieczenia na kole odbiorczym.
Fajnie że ktoś takimi też się zajmuje, jakbyś potrzebował części do tego to pisz, kiedyś rozebrałem takiego prawie nowego (przebieg 200km) i leżą mi te części. Np chromowane błotniki, super chromowane koła, idealny chromowany bagażnik i inne