(04-09-2018 18:12:51)klodian2002 napisał(a): [ -> ]Ten silnik wyrwie się z Rometowej ramy
Majster, zdziwisz sie, jak ta rama przestanie wyglądać jak rometowska xD
Moim zdaniem silnik zbyt "patrzy" w dół przez co może się gorzej smarować skrzynia/sprzęgło.
Moim zdaniem silnik jest wsadzony na jedną śrubke żeby widzieć czy w ogóle sie zmieści XD
Nakombinujesz się z gaźnikiem, ale wygląda dobrze, dolne mocowanie "kołyska" i będzie dobrze. Nawet nie mocowanie, ale dla wzmocnienia ramy
Wcześniej z silnikiem 223 to był taki mały dzik a teraz to prawdziwy duży dzik.
Teraz to je maszyna, nikt nie podrobi dzika, dzik jest jedyny w swoim rodzaju. Teraz to tam nie ma przelewek
Jeszcze takie dwie fotki z małej sesyjki xD
Jak to mówią "każdy orze jak może", ale patrząc na te zdjęcia nawet bez większego namysłu już widzę najmniej 3 błędy konstrukcyjne. Podpowiem: hamulce, tylne amory, pochył silnika. Ten ostatni niby nie tak istotny, ale jednak jest - w smarowaniu rozbryzgowym poziom lustra czynnika smarującego jednak jest dość ważny.
(04-09-2018 23:20:38)Gomulsky napisał(a): [ -> ]Jak to mówią "każdy orze jak może", ale patrząc na te zdjęcia nawet bez większego namysłu już widzę najmniej 3 błędy konstrukcyjne. Podpowiem: hamulce, tylne amory, pochył silnika. Ten ostatni niby nie tak istotny, ale jednak jest - w smarowaniu rozbryzgowym poziom lustra czynnika smarującego jednak jest dość ważny.
Jak to mówią każdy nie doczyta też gdzieniegdzie jak może i nie wie, ze silnik to jest na jedną srubke a wszystko jest złapane na spaw na słowo honoru żeby zobaczyć całokształt xD
Ktoś coś mówił o ramie? XD
powiem krótko
tu big tylne koło and tu smal spejs na ten motor
Pegaz jest tylko dla gabarytów żeby wiedzieć na ile wycinać xD Osiowość ustawi się podkładkami