Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: romet 205 dziwny dzwiek po wymianie kosza sprzęgła i simeringów
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
i poza tym jak wbije 1 to lekko ruszy i bieg wyskakuje i tak mogę z 5 razy wciskać 1 i załapie i się rozbuja i mogę już normalnie jechać ale max 35km/h nie chce się szybciej rozpędzić ;/

jeśli ktoś miał taki problem niech odpowie co jest źle zrobione
Może simmeringi krzywo wbiłeś, z tym wypadaniem biegów to regulacja automatu.
w tym jest problem ze ja tego nie składałem tylko mechanik jakiś
bo ja czasu nie miałem żeby się zająć tym
Nie ma co ufać "Jakimś" partaczom. Jeżeli nie zrobisz remontu solidnie sam, marne twoje kieszenie. Dziwny dźwięk jest najprawdopodobniej spowodowany brakiem podkładek w skrzyni lub złym spasowaniem karterów nie wykluczając krzywego wału lub źle nabitych uszczelniaczy. Proszę rozebrać silnik, wziąć schemat do ręki i sprawdzić skrzynie czy aby napewno wszystkie wałki są odzielone podkładkami. Wyskakiwanie biegów najprawdopodobniej spowodowane jest złą regulacją automatu. Poprostu ten bolec który jest pociągany przez automat można wkręcać i wykręcać (steruje on wybierakiem). W razie czego w ostateczności mogę zobaczyć ten silnik.
albo odesłać do mechanika niech po sobie poprawia i niech się wreszcie nauczy robic to za co bierze kasę.
pierdziele tego mechanika
ja kręce kołem i w pewnym momecie trochę idzie ciężej i ta jakby pocierało o coś bo dźwignia zmiany biegów drży
co może być nie tak odpiszecie daje piwo za każdą odpowiedz
a sprawdź jaki olej wlał a może w ogóle go nie wlał a co do biegów sprawdź aparat wymiany biegów może masz źle ustawiony.
dobra jutro zobaczę co i jak
Trzeć może o cewki, bo krzywe magneto lub nawet w najgorszym przypadku wał. Odegnij te cewki śrubokrętem tak żeby przestało trzeć i zobacz. Może zwarcie masz.
(13-09-2015 21:37:48)Dafcio napisał(a): [ -> ]Trzeć może o cewki, bo krzywe magneto lub nawet w najgorszym przypadku wał. Odegnij te cewki śrubokrętem tak żeby przestało trzeć i zobacz. Może zwarcie masz.

Nie myl 023 z 223, tutaj jedynie mozna spilowac cewki, z odgieciem bedzie ciezko.
(13-09-2015 23:59:03)Rafku napisał(a): [ -> ]
(13-09-2015 21:37:48)Dafcio napisał(a): [ -> ]Trzeć może o cewki, bo krzywe magneto lub nawet w najgorszym przypadku wał. Odegnij te cewki śrubokrętem tak żeby przestało trzeć i zobacz. Może zwarcie masz.

Nie myl 023 z 223, tutaj jedynie mozna spilowac cewki, z odgieciem bedzie ciezko.

Jak wyrąbało mi kiedyś łożyska przez krzywe magneto to zaczeło trzeć jak wracałem z Katowic 25 km do domu. Bez problemu odgiąłem śrubokrętem w 023. Wsadzilem miedzy magneto a cewke. Tylko trzeba uważac bo by wału nie uszkodzić.
(14-09-2015 16:46:55)Dafcio napisał(a): [ -> ]Jak wyrąbało mi kiedyś łożyska przez krzywe magneto to zaczeło trzeć jak wracałem z Katowic 25 km do domu. Bez problemu odgiąłem śrubokrętem w 023. Wsadzilem miedzy magneto a cewke. Tylko trzeba uważac bo by wału nie uszkodzić.

To chyba tylko i wylacznie cewki swietlne, bo zaplonowa ma jeszcze takie 'wytloczenia', ktore wchodza w podstawe zaplonu i odgiecie w takim przypadku byloby mozliwie jedynie po rozwierceniu tych miejsc...
Przekierowanie