30-08-2015, 19:26:42
Siemanko.
Nadszedł czas, aby zaprezentować moje pojazdy (myślę, że dobrze wstawiłem zdjęcia).
Komar 3, którego po ok.25 latach 20.12.2012r. wyciągnąłem go z szopy, przywieziony został w sierpniu 2013r. razem z Jawą (o której za chwilę).
Przed remontem:
I po:
Jest jeszcze kilka rzeczy do ogarnięcia. Aktualnie, to nim się poruszam. Tutaj jeszcze link do filmiku:
https://www.youtube.com/watch?v=nuA_vnkmT-U
Drugim motorowerem, jaki mam jest Jawa 50 typ 23. Kupiona była jako nowa.
Po wyciągnięciu z szopy (brakowało linki sprzęgła, cewki W/N z kablem i fajką i powietrza w kołach, w schowku były oryginalne narzędzia, kilka świec i jakaś linka):
Tu nieco później:
Po założeniu gaźnika 16N1, na którym i tak nie paliła, do silnika dostał się kawałek urwanej prowadnicy przepustnicy i zablokował silnik. Po tym silnik rozebrany:
Silnik aktualnie w polerce. Jawa oczywiście będzie robiona, planuję zrobić ją na perełkę. Na razie to wszystko. Temat pewnie będę czasami aktualizował.
Nadszedł czas, aby zaprezentować moje pojazdy (myślę, że dobrze wstawiłem zdjęcia).
Komar 3, którego po ok.25 latach 20.12.2012r. wyciągnąłem go z szopy, przywieziony został w sierpniu 2013r. razem z Jawą (o której za chwilę).
Przed remontem:
I po:
Jest jeszcze kilka rzeczy do ogarnięcia. Aktualnie, to nim się poruszam. Tutaj jeszcze link do filmiku:
https://www.youtube.com/watch?v=nuA_vnkmT-U
Drugim motorowerem, jaki mam jest Jawa 50 typ 23. Kupiona była jako nowa.
Po wyciągnięciu z szopy (brakowało linki sprzęgła, cewki W/N z kablem i fajką i powietrza w kołach, w schowku były oryginalne narzędzia, kilka świec i jakaś linka):
Tu nieco później:
Po założeniu gaźnika 16N1, na którym i tak nie paliła, do silnika dostał się kawałek urwanej prowadnicy przepustnicy i zablokował silnik. Po tym silnik rozebrany:
Silnik aktualnie w polerce. Jawa oczywiście będzie robiona, planuję zrobić ją na perełkę. Na razie to wszystko. Temat pewnie będę czasami aktualizował.