Twardość podobno się zmienia poprzez gęstość oleju, za twarde źle, ale jak są miękkie to na zakrętach jest lipa...
Ja wlałem do swoich teraz tego samego co patryk ok 170ml i nie narzekam chodzą płynnie i są w miarę miękkie
170ml jest chyba wg instrukcji i tyle też nalałem, zawieszenie pracuje pięknie
170ml na pewno, wg instrukcji.
Co to za pralka z tyłu? I co to za jazda bez kasku?
Koszyk, transportówka. Wiozłam z koleżanką króliki. Kask... Gdybym chociaż jechała drogą asfaltową, a nie przez pola i po lesie.
Czy do lag zamiast tego hipolu może być boxol 26?
Myślę, że tak, to też olej hydrauliczny, a jak będzie się sprawował to się dowiesz, chociaż pewnie dużej różnicy nie będzie
Łoooo Matko, wcześniej jakoś ładniej chyba wyglądał...
Z drugiej strony ładniej wygląda
Mam bardzo ważne pytanie. Jak podłączyć światła bez akumulatora? Znaczy który kabel (kolor) idzie z cewki świetlnej? Może na forum jest już taki temat (poradnik), ale z wyszukiwarki nie mogę korzystać, bo co nie wpiszę wyskakuje ERROR
Na schemacie to masz.
Czerwony przewód z silnika jeśli chodzi o przednie.
Tylko dla osób o mocnych nerwach, osoby wrażliwe na wszelkie przeróbki NIE oryginalne Charta niech lepiej szybko wyjdą z tego tematu
W końcu zabrałam się za stacyjkę, znaczy za podłączenie kabli "na krótko".
Ten co wisi ma oznaczenie 1, kabel 0 odkręciłam na razie, może zrobię ukryty przełącznik
Ktoś chce stacyjkę bez wkładu?
Bezpiecznik daje się tylko przy akumulatorze? I co to za kabel (ten jasny taki zakręcony, co kończy się poza zdjęciem)?
tzn. 2 zolte i 1 brązowy to ladowanie , czerwony idzie do światla przedniego jezeli chcesz miec z cewki swietlnej przod i tyl nie da rady poniewaz bedzie slabiutko swiecic 1-0 to zwykle gaszenie jest bo one zalaczają sie w pozycji 0 kiedy chartkor gaśnie