Wydaje mi się że 1,5. Robię nowe wiązki aktualnie z 1,5, 1,0 wydawały mi się cieńsze.
1mm w zupełności wystarczy przyjemniej się wtedy upycha kable przy przełącznikach niż na 1.5mm
ważniejszy jest typ izolacji. nie może być za twarda, musi być elastyczna. dobrych jakościowo przewodów uzyto do budowy fabrycznej instalacji i takich polecam szukać. to samo osłony przewodów. zadnych termokurczek czy karbowanych rurek.
Zdecydowanie 1.5 lepsze. Bynajmniej tak mi się wydaje
Wysłane z mojego LG-M250 przy użyciu Tapatalka
Zamówiłam parę metrów różnokolorowych kabli 1mm. Co do Charta... Wygląda, a raczej nie bardzo wygląda, tak:
A pokażę jak Chart wygląda na dzień dzisiejszy... Miałam go pokazać po skończeniu go, no ale co tam
Oto i on:
(11-05-2018 10:27:57)Motorowerzystka napisał(a): [ -> ]A pokażę jak Chart wygląda na dzień dzisiejszy... Miałam go pokazać po skończeniu go, no ale co tam Oto i on:
W fazie rozwojowej
Wysłane z mojego LG-M250 przy użyciu Tapatalka
O z tym korkiem na kluczyki to naprawde super pomysl az sie zastanowie czy do swojego nie kupic czasem takiego, choc osobscie bazuje na oryginalnych czeesciach moze dla lepszego bezpieczenstwa pokusze sie wlasnie o taki korek na zamek fajna sprawa
Jaki koszt ?
Tha Playah napisał(a):Jaki koszt ?
15 z wysyłką
Miałam wybór, korek z kluczykiem od Simsona lub ten samochodowy. Jakoś nie bardzo mi się chciało wydawać 40 zł za simsonowski korek... Więc wybór padł na ten.
Hahaha 15 zl z wysylka to tyle co nic
Fajnie dobry bajer i tani
Cytat:Zamówiłam parę metrów różnokolorowych kabli 1mm...
niepotrzebnie sie udzielam chyba
charper napisał(a):niepotrzebnie sie udzielam chyba
Dlaczego? Fabryczna instalacja w moim przypadku nie ma sensu
(22-05-2018 12:14:57)Motorowerzystka napisał(a): [ -> ]charper napisał(a):niepotrzebnie sie udzielam chyba
Dlaczego? Fabryczna instalacja w moim przypadku nie ma sensu
ale lepsze przewody stosowali. jeśli dużo jeździsz w różnych warunkach to zobaczysz ze temperatura pracy przewodów ma znaczenie. nawet jak wezniesz do ręki przewód z oryginalnej instalacji (zachowany w dobrym stanie i nie myty benzyna przez jakiegos idiotę) i kabel zwykły ze sklepu to widac że jest bardziej elastyczny i podatny na wyginanie. W dodatku trudniej jest spowodowac otarcie izolacji. a może tylko ja potrafie zrobić chartem 300 km w kilka dni jak mi się zbierze na jezdzenie
no ale sprzęt odwdzięczy się za to że nie kładziesz w niego części byle jakich, i byle by były. Przebiegów nie trzeba zazdrościć, ten sprzęt jest pod takie przewidziany, jeśli jest w dobrych rękach.
następnym razem sprecyzuj pytanie na
Cytat: ile kolorów przewodów kupic, i które według was ładniejsze?