Już jest dobrze
Zastosowałam taki patent na linkę gazu:
Zrobiłam też filmik jak działa sprzęgło, chodzi mi o to czy dźwignia ma wystarczający skok. Podczas jazdy biegi dobrze wchodzą, bez żadnych zgrzytów. Ten filmik to bardziej pytanie do posiadaczy Chartów czy z moim sprzęgłem jest wszystko w porządku czy też może coś nie tak
https://www.youtube.com/watch?v=jouESRpoyd8
Tak jest wszystko w porządku, u mnie również jest tak mały skok.
Połączenie gaźnika z krućcem wygląda tragicznie, nie ciągnie tam lewego powietrza?
'Tomasso94 napisał(a):Połączenie gaźnika z krućcem wygląda tragicznie, nie ciągnie tam lewego powietrza?
No cóż... Musze kupić klingierit, wtedy zmienię.
Pewnie dlatego nie rozwija pełnej mocy na tym gaźniku
Chodzi mi raczej o wygięcie tego wszystkiego, to powinna być płaska, dobrze dolegająca do siebie powierzchnia, a ten gaźnik przypomina kształtem banana, króciec również
W tych gaźnikach bardzo często robi się efekt tzw Banana.
Szczerze Tomasso dobrze ze zwróciłeś uwagę bo nie zwróciłem uwagi na to.. Praktykowałem to i z tego co mi wiadomo jest to od temperatury, Taki gaźnik wciąż jest zdolny do użytku. Polecam wsadzić go na (w moim przypadku Kamienie szlifierskie na silniku elektrycznym) i wypiłować po prostu
Tego bananka.
coś mi się nie podoba w tym sprzęgle. Czemu klamka nie odbija? podczas działania silnika jesteś w stanie podnieść cięgno palcami tak jak na filmie?
Kw tutaj gołym okiem widać że to linka.. zauważ że ma problem chodzić w pancerzu.
(23-03-2014 15:15:25)kokosek napisał(a): [ -> ]Kw tutaj gołym okiem widać że to linka.. zauważ że ma problem chodzić w pancerzu.
Nie do końca chodzi mi o to o czym ty piszesz. Tą blaszkę do której mocuje się linkę przy sprzęgle ciężko jest podnieść ot tak palcem.
Sprzęgło się nie ślizga?
kokosek, linka jest nowa.
kw112, czy sprzęgło się ślizga? Dobre pytanie
Po czym to poznać?
Jeszcze jest coś innego z tym sprzęgłem, gdy chcę odpalić na pych, muszę klamkę zacisnąć przy pomocy drugiej ręki bo inaczej nie da rady... Dlatego dwie klamki zostały złamane przez osoby silniejsze ode mnie, które chciały się nim przejechać
Ale w czasie jazdy chodzi normalnie. W tamtym roku czyściłam sprężynę tej łapki od wewnątrz, była zapaćkana brudem i olejem. Mam zdjęcia sprzęgła jakie zrobiłam przy okazji:
(23-03-2014 16:09:49)Motorowerzystka napisał(a): [ -> ]kw112, czy sprzęgło się ślizga? Dobre pytanie Po czym to poznać?
Hmm ciężko wytłumaczyć troszkę. Powiem tak. Jak się sprzęgło ślizga to czujesz się mniej/więcej tak jakbyś jechała na autmacie. Obroty powoli rosną, ale pojazd słabo przyspiesza. Ma takiego muła trochę.
(23-03-2014 16:09:49)Motorowerzystka napisał(a): [ -> ]Jeszcze jest coś innego z tym sprzęgłem, gdy chcę odpalić na pych, muszę klamkę zacisnąć przy pomocy drugiej ręki bo inaczej nie da rady... Dlatego dwie klamki zostały złamane przez osoby silniejsze ode mnie, które chciały się nim przejechać Ale w czasie jazdy chodzi normalnie. W tamtym roku czyściłam sprężynę tej łapki od wewnątrz, była zapaćkana brudem i olejem. Mam
Jak łapiesz za kosz sprzęgłowy to ma on luzy? Jak duże to zobacz czy się on nie odkręcił. Radziłbym sprawdzić czy sprężyna w sprzęgle nie pękła.
Ma za mały skok. Nie podoba mi się tu coś. Sprzęgło się ślizga tak jak kw112 mówi gdy obroty wzrastają a prędkość niekoniecznie. Musiała byś zobaczyć na sprężynę czy nie jest pęknięta. I jeszcze jedna rzecz. Weź charta wyczyść porządnie by nie było oni ziarnka piasku i oleju, wtedy ogarnij dziwne rzeczy takie jak ta klamka sprzęgła i możesz dalej robić. To jest prosty motorower i nie jest potrzebne komplikowanie go i dodawanie niepotrzebnych rzeczy.
Jak byś to ogarneła, co nie zajmie dużo czasu to naprawdę będzie ci się lepiej wszystko naprawiać i robić przy nim
mateusz5625 napisał(a):ogarnij dziwne rzeczy takie jak ta klamka sprzęgła
Co w tej klamce jest nie tak? Działa? Działa
Za klamki do charta to się cenią jak by były ze złota...
Poprosiłabym też o jakiś poradnik jak zdemontować sprzęgło i potem je założyć, bo jak szukałam na google to znalazłam tylko dotyczące wymiany tarcz jak sprzęgło już jest wymontowane...
Tu znajdziesz informację jak rozebrać sprzegło. Oraz inne w razie potrzeby. Świetny poradnik.
Wysłałem na pw bo wklejać nie można chyba
(23-03-2014 20:51:33)Motorowerzystka napisał(a): [ -> ]Poprosiłabym też o jakiś poradnik jak zdemontować sprzęgło i potem je założyć, bo jak szukałam na google to znalazłam tylko dotyczące wymiany tarcz jak sprzęgło już jest wymontowane...
Napiszę jak.
Tutaj jest schemat tego sprzęgła
-ściągasz część nr. 18 (podważasz śrubokrętem lub czymś płaskim)
-pod tym jest taka nakrętka (odbezpieczasz i odkręcasz)
-no i ściągasz sprzęgło.
Wszystko