Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
(06-07-2019 14:02:58)damian94 napisał(a): [ -> ]Jaki jest koszt czterech tarcz? No i jaka jest ich grubość.
Koszt jest taki jaki powie ci tokarz. Trzeba roztoczyć oba aluminiowe elementy sprzęgła tak aby weszła 4 tarcza. Tarcze zakładałem oryginalne.
Ale mi chodziło o te dorabiane tarcze co w tym sześciotarczowym są.
Trzeba zrobić projekt i dać do wypalenia na laser część metalową. Korek kupisz na allegro za kilka złotych.
I jak skończył się temat ze skrzynią biegów? Niestety nie udało mi się przebrnąć przez tyle stron w tym temacie Huh
Tak o skrzyni dawno zapomniałem działa idealnie. Przełożenia są super. Mam ciągle problem ze sprzęgłem. Ostatnio zaczęło ślizgać ale to z powodu uszkodzenia linki. Niestety po wymianie linki na nową dalej ślizga. Trzeba wymienić okładziny. Ten silnik ma taką moc że 6 tarcz powiększonych raz czy dwa razy ślizgnie i jest po sprzęgle. Dodatkowo ciągle mam problem z obrotomierzem i teraz dodatkowo padł licznik. Te chińskie Koso to tylko strata pieniędzy.
Może spróbuj przerobić sprzęgło na hydrauliczny popychacz? Co ty na takie rozwiązanie?
Kiedyś o tym myślałem. Zrezygnowałem z tego ponieważ będę miał dwie różne klamki i problem z przełącznikiem kierunkowskazów ale jeśli nie będzie innego wyjścia to może tak zrobię. Obecie dźwignia chodzi cièżko bo skróciłem ramie dźwigni w delku aby zwiększyć skok sprzègła. Z tego powodu linka skończyła żywot wcześniej niż powinna. A przez nią spaliliśmy komplet tarcz. Troszkę z mocą tego silnika przeszarżowaliśmy i teraz wszystko już cierpi. Jeżdżąc nim 80 - 90 km / h nic by nie działo się ale chce się zawsze więcej.
Zawsze można zmniejszyć obciążenie na sprzęgle zmieniając przełożenie przekładni stałej. Lecz jasnym jest że koszty będą fajowe.
(08-07-2019 13:22:04)hohowski napisał(a): [ -> ]Kiedyś o tym myślałem. Zrezygnowałem z tego ponieważ będę miał dwie różne klamki i problem z przełącznikiem kierunkowskazów ale jeśli nie będzie innego wyjścia to może tak zrobię. Obecie dźwignia chodzi cièżko bo skróciłem ramie dźwigni w delku aby zwiększyć skok sprzègła. Z tego powodu linka skończyła żywot wcześniej niż powinna. A przez nią spaliliśmy komplet tarcz. Troszkę z mocą tego silnika przeszarżowaliśmy i teraz wszystko już cierpi. Jeżdżąc nim 80 - 90 km / h nic by nie działo się ale chce się zawsze więcej.
(odkop)
Nie myslales nad zalozeniem kosza z jakiegos enduro? pokroju yamahy dt lub sendy?
moze po kilku przerobkach by spasowalo. Pozatym jak wal reaguje na 16 KM? To dalej jest seria na korbie z sendy? Jak czytalem ostatnio to senda ma inny skok i wymiary walu.Daj tez znac jak tam chart
Chart ma się dobrze. Sprzęgło już opanowane. 6 tarcz. Wał ma korbę od KTM. Nie ma z nim najmniejszego problemu. Reszta wału to simson ale przerobiony pod charta. Ostatnio coś przycina się 4 bieg. Muszę zajrzeć do kosy.
Nagraj cos konkretnego troszkę profesionalnie,bo szkoda projektu zeby go nie ujrzał swiat Smile
Chart jest u brata. 400 km od mojego miejsca zamieszkania. Ale nie jest powiedziane że czegoś nie nagram.
Przekierowanie