Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
(18-02-2014 21:29:55)Taśma napisał(a): [ -> ]Nie wiedzę różnicy krejzi

Ty w ogóle coś widzisz?

Posty odbiegające od tematu, nie zawierające treści merytorycznej (+1 punktów)
/bs
Projekt w całości jest mojego autorstwa.
(18-02-2014 21:35:37)mateusz5625 napisał(a): [ -> ]
(18-02-2014 21:29:55)Taśma napisał(a): [ -> ]Nie wiedzę różnicy krejzi

Ty w ogóle coś widzisz?

Ostatnio mam klapki na oczach :/

Posty odbiegające od tematu, nie zawierające treści merytorycznej (+1 punktów)
/bs
(18-02-2014 21:32:01)stqc napisał(a): [ -> ]No to Jacek teraz pytanie, jaki koszt takiej zabawy jest i dużo z tym jest roboty hmm?

Koszty nie są mi jeszcze znane, ale one są mało ważne. Chcę zrobić coś wyjątkowego i bawię się tym. Wcześniej pisałem ile kosztował wałek, za zębatki jeszcze nie płaciłem. A wybierak dopiero zlecę jak przymierzę wszystko w karterach. Może w weekend pokażę wam jak wyglądają obecnie kartery pod cylinder polinii 94. Są wypolerowane przez brata na lusterko.
Tu jest jeszcze ostatnie zdjęcie
http://w173.wrzuta.pl/obraz/0GRRQaZK9Gy/...krzynia_4b
Jaki był koszt wykonania czegos takiego?
Ciekawie wygląda ta skrzynia.
Masz na myśli polerowanie wlotów kanałów płuczących i komory korbowej?
Są wypolerowane i powierzchnie mające kontakt z mieszanką i również całe na zewnątrz dla estetyki. Lśnią jak lustro.
Generalnie nie powinny być kanały polerowane bo mieszanka się skrapla na wypolerowanej powierzchni. Odpisz na pw jak możesz Wink
Zawirowan mieszanki nie będzie i skraplać się woda może Wink Kanały płuczące powinny być "szorstkie"
Są różne szkoły ale chciałbym zobaczyć te wykroplenia w czasie pracy silnika to raczej bzdura. Patrząc pod kątem mechaniki płynów do minimalnie zmniejsza się tarcie w przypadku wypolerowanych kanałów ale z mojego doświadczenia polerowanie ani nie dodaje ani nie ujmuje mocy silnikowi. Brat to zrobił bo mu się nudziło i tak już będzie, ale zewnętrzne powierzchnie robią wrażenie, szkoda że polerka aluminium jest tak bardzo nietrwała.
Ciężko jest tu użyć sformułowania "zobaczyć" w ogóle, ale dobra, rób jak chcesz Wink
Nie chcę na ten temat polemizować bo to kwestia nie mająca wpływu na nic, ale fizyki to ja się troszkę uczyłem i nie widzę jakiegokolwiek związku gładkości powierzchni do wykropleń. Zmienia się napięcie powierzchniowe ale to nie jest powód do tworzenia kropelek. A tak na marginesie to jak może dojść do wykropleń przy tak dynamicznym turbulentnym przepływie. Podczas przepływu mieszanki każda kropelka została by porwana a aby ona wytworzyła się potrzebny jest czas a przy pracy silnika go nie ma.
Uwierz, mi, że jest. Stary, to jest wiedza na poziomie liceum, więc nie trzeba skończyć studiów by podstawy termodynamiki znać. Przepływ nie jest ciągły w kanałach płuczących i czas na skroplenie mieszanki się znajdzie. Właściwie to sam sobie odpowiedziałeś, czemu nie powinno się polerować.
to mój silnik będzie pracował na kropelkach.
Przekierowanie