Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Brak kompresji na nowych częściach
Autor Wiadomość
Mateusz50t-1 Offline
Druciarz
*


Liczba postów: 58
Imię: Mateusz
Skąd: łódź
Pojazd: Romet Ogar 205
Post: #1
Brak kompresji na nowych częściach
Zrobiłem remont 023, przez jakiś czas jeszcze jakoś chodził ale miał bardzo małą moc. Ale ostatnio nawet paliwa nie zaciąga bo świeca sucha. Wymieniałem wał cylinder tłok i pierścienie. Jak myłem u majstra to tester kompresji pokazał pół atmosfery.
04-08-2021 15:15:55
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
bkrukl Offline
Technik
*


Liczba postów: 827
Imię: Bogdan
Skąd: Biłgoraj
Pojazd: Inny
Post: #2
RE: Brak kompresji na nowych częściach
Hm... Mamy rozumieć że się tym chwalisz?
Bo o nic nie pytasz....

A tak serio, pewnie coś nie tak poskładałes.

Komar 2352
Motorynka m3
Romet Polo
Daelim Daystar VL
Kawasaki vn800 vulcan custom
04-08-2021 16:42:01
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Mateusz50t-1 Offline
Druciarz
*


Liczba postów: 58
Imię: Mateusz
Skąd: łódź
Pojazd: Romet Ogar 205
Post: #3
RE: Brak kompresji na nowych częściach
Teraz tak sprawdzałem i chyba pierścienie do wymiany bo przerwa 0.6.
04-08-2021 17:14:27
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
arturwietnamczyk Offline
Rometo-maniak
*


Liczba postów: 410
Imię: Artur
Skąd: biała prudnicka
Pojazd: Romet Pony
Post: #4
RE: Brak kompresji na nowych częściach
A tłok jest dobrze dobrany? Bo przy 0,6 mm przerwy to jakąś kompresje powinien mieć, u mnie na jednym złamanym i porysowanej tuleji kompresja wynosiła 4 bary, popatrzył bym jeszcze na glowice i styk z cylindrem czy przedmuchów nie ma.

~~~~~~~~~~~~~~
Komar 2352W- niedzielne wozidło. , Romet ATV 250
Simson sr50 Heart
Simson s50B w częściach na razie,
Romet pony 301 Big Grin
Romet kadet 780
Romet ogar 205
Romet 50t1
Tyler uni-sport (Romet lider)
04-08-2021 21:25:13
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Mateusz50t-1 Offline
Druciarz
*


Liczba postów: 58
Imię: Mateusz
Skąd: łódź
Pojazd: Romet Ogar 205
Post: #5
RE: Brak kompresji na nowych częściach
Dałem dzisiaj głowice do planowania.

Co znaczy czy tłok jest dobrze dobrany?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-08-2021 23:15:13 przez Mateusz50t-1.)
04-08-2021 23:06:30
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Spaceman164 Online
Jawasaki 223
*


Liczba postów: 619
Imię: Spaceman164
Skąd: Okolice Tarnowa
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #6
RE: Brak kompresji na nowych częściach
No czy nie jest nadwymiarowy czyli za duży lub za mały i będzie miał luzy w cylindrze, czy jakoś tak. Bo szlif się robi pod tłok, tak słyszałem.

Motoren:
-Ogarrr 200 '88
-Cezet 350 472.5 '82
YT-Motorower Ogar Jaskrawo-Niebieski
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-08-2021 23:28:18 przez Spaceman164.)
04-08-2021 23:16:38
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
wazniak96 Online
Smerf Mechanizator
*


Liczba postów: 604
Imię: Dawid
Skąd: Lębork
Pojazd: Romet Ogar 205
Post: #7
RE: Brak kompresji na nowych częściach
Szczerze nawet nie jestem pewien czy zbyt duży tłok by wlazł z pierścieniami w cylinder (a jeżeli już to kompresja by była ale zbyt wysokie pasowanie skutkowałoby w przegrzewaniu, przytarciu etc). Szlif najlepiej robić pod tłok ale nawet jeśli kupisz nowy cylinder i wpakujesz stary tłok to jeździć to powinno. Mało kto wysyła nowy cylinder od razu na szlif. Autor pisze o nowym cylindrze więc nie ma opcji aby wsadził tłok na niższy szlif bo musi być nominał.

Przy przerwie 0,6mm to jeszcze powinno to jeździć. Sprawdź uszczelniacz pod zapłonem. Do sprawdzenia także uszczelnienie kartery / cylinder, cylinder / głowica. Szczerze wątpię by głowica była na tyle krzywa aby uszczelka nie zniwelowała krzywizny do takiego stopnia, że nie ma kompresji (raczej wykryłbyś to wzrokowo).

Jest jeszcze opcja, że dostałeś jakiś wadliwy cylinder. Ktoś pisał o takiej sytuacji na forum. Porównaj wysokości okien z oryginałem.
04-08-2021 23:50:32
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Norweski Zomowiec Offline
Mechanik
*


Liczba postów: 1,759
Imię: Marcin
Skąd: Zamośc
Pojazd: Inny
Post: #8
RE: Brak kompresji na nowych częściach
pewnie autor kupił CHIŃSKI cylinder za wysoka szyjką cylindra oraz krzywo wtopioną tuleją i dlatego tak się dzieje...
05-08-2021 00:05:23
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Bartoszek00 Offline
Nowy
*


Liczba postów: 29
Imię: Bartosz
Skąd: Trojmiasto
Pojazd: Romet Kadet
Post: #9
RE: Brak kompresji na nowych częściach
Skoro miał remont, to może tlok był za ciasny do cylindra, odpalał ,ale miał mało mocy , przegrzewał się, aż w końcu padły pierścienie? Ciężko gdybać, dużo uszczelek tam nie ma , kupić pierścienie i uszczelkę pod głowice i sprawdzić
06-08-2021 07:29:23
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Debesta Offline
Człowiek Sztos
*


Liczba postów: 1,465
Imię: Lechu
Skąd: Dęblin
Pojazd: Romet 2375
Post: #10
RE: Brak kompresji na nowych częściach
Albo tak poskladal na odpierdol sie (przepraszam ze tak powiedziałem), a ogółem czesci sa ok. Najczęstszą przyczyną braku poprawnej pracy silnika po remoncie, zaraz po chujowych częściach, sa chujowi mechanicy.

"Ludzie, nie wierzcie w to że Ja jestem. Może i jestem, nie powiem że nie"
06-08-2021 08:20:59
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Jak ustawić palec wysprzę...
Ostatni post: romek
Wczoraj 21:41:22
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 1415
Brak sprzęgła na biegu
Ostatni post: pitus74
Wczoraj 21:32:59
» Odpowiedzi: 11
» Wyświetleń: 1436
Romet ogar 205 popychacz ...
Ostatni post: pitus74
Wczoraj 20:27:43
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 1642
Problem z adv 250
Ostatni post: romek
Wczoraj 19:19:11
» Odpowiedzi: 8
» Wyświetleń: 545
Paliwa E10 a silniki dwus...
Ostatni post: Spaceman164
Wczoraj 13:34:47
» Odpowiedzi: 39
» Wyświetleń: 10675
Romet Duet - Jaki rocznik...
Ostatni post: Wojtasik
Wczoraj 12:02:01
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 624
FSM Pinokio z 89 roku
Ostatni post: Wojtasik
Wczoraj 11:53:57
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 141
Instrukcja komar 2352 i s...
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 00:16:02
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 181
OldtimerBazar Wrocław 7/3...
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 00:13:17
» Odpowiedzi: 38
» Wyświetleń: 16325
Naprawa przełącznika świa...
Ostatni post: Blusik
Wczoraj 00:01:46
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 148
Wigry 1 z 1976 - szczegół...
Ostatni post: zaz
23-04-2024 23:45:30
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 223
Hej Rometowcy, pozdrowien...
Ostatni post: wigryman
22-04-2024 20:50:51
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 232
Renowacja kół komar 2320 ...
Ostatni post: joozek
22-04-2024 20:12:22
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 189
Części 50-T/TS-1: zbiorni...
Ostatni post: gladiator_86
21-04-2024 22:08:17
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 1112
Zapłon CDI
Ostatni post: Norweski Zomowiec
21-04-2024 21:53:44
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 159

Reklama