Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
komar ulep
Autor Wiadomość
Ogór200 Offline
Nowy
*


Liczba postów: 50
Imię: Piotr
Skąd: Warszawa
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #16
RE: komar ulep
Tak się składa że mam romka t1 z silnikiem komara s38 , automatem od 023 i deklem od 025 - silnik jest praktycznie identyczny co 025 , tylko nie ma jednego gwintu na dekielek...ale wszystko się trzyma...nie szukaj 025 bo ludzie dają oporowe ceny za same cyfry "025" ...kup sobie s38 i przerób biegi tak jak ja
Silnik s38 i 025 ma taka sama moc jeżeli ma gaxnik nowszego typu ...w kanałach cylindra zawsze standardowo w okrąglaku masz nadlewy, które gdy usuniesz to będziesz miał moc jak w 023 ...patrząc na głowicę od spodu wnioskuje ze stopien sprężania może być ciut niższy aniżeli w kwadraciaku..to są jedyne róznice pomiędzy okrąglakiem a kwadraciakiem które zmniejszają moc w komarowskim silniku /silniku 025..

Jest kilka sposobów na dodatkowe zwiększenie mocy, na pewno sposób sałka, a wg mnie najlepiej jest wrzucić cylinder od 019 który ma identyczne miejsca na szpilki i pasuje, jednak trzebaby pomęczyć się z króćcem bo po założeniu cylka do komara króciec jest zagięty w dół i nie idzie zamontować gaźnika...trzebaby obciąć i dać do przyspawania pod innym kątem, albo jakoś inaczej to zrobić...właśnie nad tym myślę, bo mam silnik w remoncie i cylek od 019 na stole Smile)
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-01-2018 10:41:12 przez Ogór200.)
08-01-2018 10:33:02
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Problem z adv 250
Ostatni post: Dominik5555
Dzisiaj 18:07:21
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 529
Paliwa E10 a silniki dwus...
Ostatni post: Spaceman164
Dzisiaj 13:34:47
» Odpowiedzi: 39
» Wyświetleń: 10604
Romet Duet - Jaki rocznik...
Ostatni post: Wojtasik
Dzisiaj 12:02:01
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 572
FSM Pinokio z 89 roku
Ostatni post: Wojtasik
Dzisiaj 11:53:57
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 117
Instrukcja komar 2352 i s...
Ostatni post: Debesta
Dzisiaj 00:16:02
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 171
OldtimerBazar Wrocław 7/3...
Ostatni post: Debesta
Dzisiaj 00:13:17
» Odpowiedzi: 38
» Wyświetleń: 16286
Naprawa przełącznika świa...
Ostatni post: Blusik
Dzisiaj 00:01:46
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 134
Wigry 1 z 1976 - szczegół...
Ostatni post: zaz
Wczoraj 23:45:30
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 205
Hej Rometowcy, pozdrowien...
Ostatni post: wigryman
22-04-2024 20:50:51
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 212
Renowacja kół komar 2320 ...
Ostatni post: joozek
22-04-2024 20:12:22
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 178
Części 50-T/TS-1: zbiorni...
Ostatni post: gladiator_86
21-04-2024 22:08:17
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 1101
Zapłon CDI
Ostatni post: Norweski Zomowiec
21-04-2024 21:53:44
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 146
Cześć
Ostatni post: Arsonn13
21-04-2024 21:20:32
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 127
Regeneracja gwintu na wyd...
Ostatni post: elmer
20-04-2024 23:19:20
» Odpowiedzi: 27
» Wyświetleń: 17750
Romet Chart 210
Ostatni post: elmer
20-04-2024 23:15:41
» Odpowiedzi: 12
» Wyświetleń: 1181

Reklama