problem ze zmianą biegów - Wersja do druku +- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl) +-- Dział: Motorowery i motocykle Romet (/forumdisplay.php?fid=13) +--- Dział: Inne pytania (/forumdisplay.php?fid=21) +--- Wątek: problem ze zmianą biegów (/showthread.php?tid=758) Strony: 1 2 |
problem ze zmianą biegów - olo1200 - 11-05-2011 18:24:16 hej, mam taki problem iż miałem oryginalny silnik w komarze i miałem biegi w ręce, a mam teraz silnik 023 od stelli i on na biegi w nodze, napiszcie jak zmienia się biegi w nodze bo nie mam pojęcia RE: problem ze zmianą biegów - Tomasso94 - 11-05-2011 18:34:12 Dół jedynka, środek luz, góra dwójka RE: problem ze zmianą biegów - zbydrze - 11-05-2011 18:52:59 proste!! Aż śmiać mi się zachciało jak to przeczytałem (bez obrazy) ąle też miałem taki dylemacik RE: problem ze zmianą biegów - lukasz247___ - 11-05-2011 21:41:39 (11-05-2011 18:52:59)zbydrze napisał(a): proste!! Aż śmiać mi się zachciało jak to przeczytałem (bez obrazy) Każdy początkujący z silnikiem od Romata z biegami w nodze ma problem Na przyszłość zapamiętaj Aleksander że w każdym Romecie z polskim silnikiem biegi są tak samo nawet w 3 biegowym tylko trójka jest nad dwójką RE: problem ze zmianą biegów - Mikołaj - 11-05-2011 22:25:48 nie kazdy bo ja nigdy nie mialem z tym problemu no chyba ze jak sie przesiadlem z ogara 200 (czeski silnik na odwrot biegi) na polski to ruszalem z 2 RE: problem ze zmianą biegów - olo1200 - 11-05-2011 22:46:53 czyli można powiedzieć że schemat jest taki: (3)-2-0-1?? RE: problem ze zmianą biegów - bujak96 - 11-05-2011 22:55:16 2\ 0- 1/ Oczywiście od dołu. RE: problem ze zmianą biegów - olo1200 - 11-05-2011 22:57:29 ok, a bujak co z tym gaźnikiem?? RE: problem ze zmianą biegów - olo1200 - 12-05-2011 00:14:49 z bujaka schematu wychodzi że góra to 1 środek luz a dol 2, a z tłumaczenia tomasso że dol to 1 a góra to 2, które jest prawidłowe RE: problem ze zmianą biegów - Leszek - 12-05-2011 00:27:43 Tomka a z luzem to jest różnie RE: problem ze zmianą biegów - zbydrze - 12-05-2011 01:17:35 Dwójka LUZ 0 -------------- <to jest kopka Jedynka I bez mieszania. Tak są ułożone i tak ma być. Zamknijcie ten temat bo nie ma nic prostszego niż Rometowe biegi RE: problem ze zmianą biegów - olo1200 - 12-05-2011 08:51:18 a jak ktoś nie na narazie kopki? Chodzi ci że luz jest na wysokości kopki czy jak? RE: problem ze zmianą biegów - Mikołaj - 12-05-2011 09:47:01 patrzac na silnik w ten sposub to masz tak: 2) drugi bieg 0) luz 1) pierwszy bieg RE: problem ze zmianą biegów - Tomasso94 - 12-05-2011 10:05:06 zdjejmij sobie kape, i zobacz jak masz zbudowany automat, powinieneś zrozumieć jak to działa Jeśli kulka jest na środku masz luz RE: problem ze zmianą biegów - Mati - 12-05-2011 10:27:36 Podsumowując w każdym motorowerze i motocyklu jedynka jest na dół, potem do góry luz, a dalej do góry po kolei 2, 3, 4 w zależności jaki silnik ma ile biegów. Czyli wygląda to tak: ... 2 luz 1 Wyjątkiem potwierdzającym powyższą regułę są silniki Jawa 223 (Romet Ogar 200, Jawa Mustang itp), gdzie układ jest taki: 1 luz 2 luz 3 |