Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!
Lagi 50 T-1 w Ogarze 200 - Wersja do druku

+- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl)
+-- Dział: Motorowery i motocykle Romet (/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Dział: Inne pytania (/forumdisplay.php?fid=21)
+---- Dział: Romet Ogar 200 (/forumdisplay.php?fid=143)
+---- Wątek: Lagi 50 T-1 w Ogarze 200 (/showthread.php?tid=55331)



Lagi 50 T-1 w Ogarze 200 - m.wegrzyn - 17-06-2025 23:50:56

Witam, mam pytanie, czy lagi z 50 T-1 będą pasować do Ogara 200, czy coś trzeba przerabiać?? Albo czy lagi z Kadeta może by pasowały. Pozdrawiam


RE: Lagi 50 T-1 w Ogarze 200 - romek - 18-06-2025 04:56:40

Wszystko zależy z którego rocznika jest Ogar, tzn chodzi o wysokość główki ramy.


RE: Lagi 50 T-1 w Ogarze 200 - m.wegrzyn - 18-06-2025 15:57:59

(18-06-2025 04:56:40)romek napisał(a):  Wszystko zależy z którego rocznika jest Ogar, tzn chodzi o wysokość główki ramy.

Mój Ogar to 89r


RE: Lagi 50 T-1 w Ogarze 200 - romek - 18-06-2025 18:14:33

To od T1 na pewno nie, od Kadeta już tak, przynajmniej sama góra
Nie wiem czy goleń nie jest innej długości jak i sprężyna.


RE: Lagi 50 T-1 w Ogarze 200 - m.wegrzyn - 19-06-2025 22:52:24

(18-06-2025 18:14:33)romek napisał(a):  To od T1 na pewno nie, od Kadeta już tak, przynajmniej sama góra
Nie wiem czy goleń nie jest innej długości jak i sprężyna.

Dzięki, jeszcze jedno pytanie, czy będą pasować lagi z każdego rocznika Ogara ??? I czy mogą to być lagi z 205, wiem że może głupie pytanie ale chciałbym wiedzieć zanim kupię by kasa w błoto nie poszła.


RE: Lagi 50 T-1 w Ogarze 200 - Piotrekdriver1 - 19-06-2025 23:28:14

205 ma takie same lagi jak 200.Pierwsze wypusty 200 mialy dłuższą sztyce potem już krótką tak jak Romek pisał.


RE: Lagi 50 T-1 w Ogarze 200 - romek - Wczoraj 19:33:18

W 1984 była zmiana dokładnie.


RE: Lagi 50 T-1 w Ogarze 200 - Quake96 - Wczoraj 23:33:06

Z końcem 1984, to ważne, bo większość 1984 nadal ma długie zawieszenie.

Można je rozróżnić choćby po uszach mocujących lampę. Te starsze mają bardziej "trójkątne" mocowania, większe i z otworem pod śruby M8. Te nowsze mają proste mocowania, z jedynie zaokrąglonym końcem i otworem pod śruby M6.