![]() |
Gnące się stopki w ogarze 200 - Wersja do druku +- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl) +-- Dział: Motorowery i motocykle Romet (/forumdisplay.php?fid=13) +--- Dział: Problemy techniczne - Rama, nadwozie, układ wydechowy (/forumdisplay.php?fid=224) +--- Wątek: Gnące się stopki w ogarze 200 (/showthread.php?tid=55299) |
Gnące się stopki w ogarze 200 - grz3513k - Dzisiaj 11:56:27 Cześć, tak jak w temacie stopka centralna a dokładnie lewa część cały czas się wygina do przodu, ile razy bym nie naprostował zawsze wraca do krzywej formy, przez to przy mocniejszym pochyleniu się w zakręcie trze o asfalt ![]() RE: Gnące się stopki w ogarze 200 - Dinozaur - Dzisiaj 14:25:30 Czesc, przeciac w miejscu gdzie sie ciagle wygina [ bo juz material jest 'zmeczony - naciagniety' ], bo bedzie sie wciaz wyginac - az sie zlamie w koncu... Wyprostowac - wstawic do srodka pasowna rurke, najlepiej bezszwowa i zespawac 'migomatem', opilowac i 'szlus'. Zawsze tak robilem np. w starych - peknietych ramach rowerowych lub w takich, ktore byly 'zmeczone - ugiete' i widac bylo na powierzchni / 'pajeczynke' drobnych spekan. Jak mi pekla np. kierownica na luku - to wlozylem do srodka pasek blachy szerok. 15 mm / zwiniety w 'rurke', zeby siedziala ciasno wewnatrz i przetopilem 'migomatem' - trzyma do dzisiaj po 15 latach od naprawy. Wystarczy wlasnie - 15 / 20mm szerokosci 'rurka' zwinieta z blachy stalowej 1 - 1,2 mm wspawana od wewnatrz i to juz bardzo mocno usztywnia oslabione zginaniem sie miejsce - warunek, zeby byla z czystej blachy / bez rdzy lub oszlifowana z lakieru i rdzy - bo wtedy migomat daje dobre przetopienie i polaczenie spawanych elementow. Pozdrawiam. |