Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!
WSK 125 składanie silnika - Wersja do druku

+- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl)
+-- Dział: Inne jednoślady PRLu (/forumdisplay.php?fid=174)
+--- Dział: Inne - Problemy techniczne (/forumdisplay.php?fid=194)
+--- Wątek: WSK 125 składanie silnika (/showthread.php?tid=54709)



WSK 125 składanie silnika - NoSeLatamTrochu - 22-05-2024 00:49:51

Witam, mam parę pytań, wski jeszcze nie składałem, to moja pierwsza.
Pierwsze pytanie co do skrzyni, co zrobić, jak dystansować, gdzie dystansować. Po włożeniu w jeden karter skrzyni tak jak widać na zdjęciu tryb będzie ocierał o łożysko wałka zdawczego.

Kolejny temat, wał, chiński oczywiście, nawet nie wiem co to za produkcja. Jestem zielony w tym temacie i się zastanawiam nad tymi blachami, jedna siedzi fajnie ciasno, druga jak w nią pukam to słyszę że ma luz, mogę to punktowo połapać tigiem w paru miejscach, wał nie powinien tego poczuć, a ja bym był pewniejszy, ale to też może ktoś mi coś doradzi.

Kolejna sprawa kartery/cylinder. Jest może jakaś mapa cylindra która ktoś ma sprawdzoną, pod serię, ale po prostu żeby ten silnik sobie fajnie pracował, nie chcę robić żadnych tuningów, rasowania, itd. Zostawić chcę oryginalny gaźnik, zapłon zrobię sobie cdi pewnie, ale jak już jestem na tym etapie to mogę coś dłubnąć, aktualnie jestem na etapie zgrywania kanałów płuczących z cylindrem.

Nie mogę zamieścić zdjęć, dodam jak będzie śmigał fotosik


WSK 125 składanie silnika - sbanys - 22-05-2024 07:57:38

Wszelkie niezbedne wiadomości i informacje uzyskasz na forum wueska.pl.

Wysłane z mojego SM-S901B przy użyciu Tapatalka


WSK 125 składanie silnika - łogór 200 - 22-05-2024 10:20:43

Polecam książkę zaleskiego,tam jest opisane większość zagadnień dotyczących dystansowania skrzyni na co zwrócić uwagę,i ogólny opis remontu krok po kroku,książka posiada również wymiary części i ich dopuszczalne zużycia


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk