![]() |
Ogar 205 tuning gaznika - Wersja do druku +- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl) +-- Dział: Po godzinach (/forumdisplay.php?fid=22) +--- Dział: Trudne sprawy (/forumdisplay.php?fid=206) +--- Wątek: Ogar 205 tuning gaznika (/showthread.php?tid=53746) |
Ogar 205 tuning gaznika - ovad2002@hotmail.com - 24-11-2022 12:48:31 Witam Teraz bedzie masakra, wielu znafcuf tematu juz sie na ten temat wypowiadalo. 90% was twierdzi,ze te gazniki sie do niczego nie nadaja,ciekna i wogole dno. Wasze doswiadczenie oraz wiedza,jak i logika i praktyka nawet do lasu nie poszla, bo wagarowala... Podaje przerobke pod tuning typu: Jade spokojnie po bulki ale wracajac lubie odkrecic gaz. Cylinder 50cc 38mm, tlumik oryginal. Bierzesz gaznik do reki i rozwiercasz otwor z przodu gaznika na 17,5 mm, robisz to jakims walkiem z papierem sciernym na wiertarce, lub urzadzeniem typu Dremel. Otwor mierzysz nie suwmiarka ale wiertlem o srednicy 17,5mm, mozna tez rozwiercic na 17mm jak nie masz wiertla 17,5mm. Robisz to ostroznie, zeby nie uszkodzic mosieznej rurki. Wiertlem mierzysz okrag/swiatlo gaznika,ma sie wiertlo obracac. Tylny otwor rozwiercasz na mniejszy wymiar czyli jak bylo 17,5mm to rozwiercasz na 17mm. Przerubka powinna zajac jakies 15minut. Dysze: Zmieniasz tylko dysze glowna z 68 na 0,85-moze 0,90. Jak zrobic dysze? Bierzesz jakas dysze 68,kupujesz takie urzadzenie do pomiaru dysz za kilka zlotych.Ono ma druciki pomiarowe z bardzo twardej stali. Nastepnie zaczynasz ta dysze przebijac,zaczynajac od 0,7,nastepnie 0,75 itd. Wyciagasz precik kontrolny,bierzesz mlotek i przebijasz dysze. Dziala ta metoda,mam tanim kosztem skalibrowany zestaw dysz. Poziom paliwa: Po zdjeciu pokrywy gaznika i przycisnieciu palcem plywaka do dna gaznika. Talezyk na plywaku ma byc tylko co zakryty paliwem. Co to daje? Osiagi sa lepsze,gaznik nie wariuje podczas hamowania.Mozna jechac caly czas z predkoscia 55km/h,spalanie 2,4-2,5l/100km,odpala bardzo latwo. Jesli masz dobry silnik, moze da sie jezdzic z zembatka 12 Z. Jesli zrobisz cos wiecej w gazniku przy takim setupie, tylko bedziesz zalowal i plakal. RE: Ogar 205 tuning gaznika - wazniak96 - 24-11-2022 13:04:43 Słuchaj.. super fajnie, że się dzielisz wiedzą, którą zdobywałeś wiele lat ale może przestań obrażać kompetencje innych. Nie każdy siedzi w tym tyle lat, nie miał też dostępu do wiedzy, która zanikła w czasach kiedyś to wszystko lądowało na złomie. Staraj się też nie duplikować wątków ani nie rozbijać jednego tematu na 2. Zachowajmy na forum porządek ![]() Zmiany, które opisujesz dotyczą Ogara 200. Ogar 205 posiadał polski silnik 2biegowy. RE: Ogar 205 tuning gaznika - Bob_Harley - 24-11-2022 13:58:07 Gościu, prujesz sie jakbyś wszystkie rozumy pozjadał a nie odróżniasz jafki od dezameta... Poza tym jak sie "rozwierca" na mniejszy otwór, z 17,5 na 17? xDDD RE: Ogar 205 tuning gaznika - ovad2002@hotmail.com - 24-11-2022 16:41:06 (24-11-2022 13:58:07)Bob_Harley napisał(a): Gościu, prujesz sie jakbyś wszystkie rozumy pozjadał a nie odróżniasz jafki od dezameta... Nie umiesz czytac ze zrozumieniem, brak logiki w twoim mysleniu. Nic na to nie poradze. Co to jafka? Jesli masz problemy ,,mentalne'' , ktore sie przekladaja na problemy z dysleksja to spoko, rozumiem. Kiedys w podstawowce byl taki kolo, ktory palil papierosy przed egzaminem z alfabetu. RE: Ogar 205 tuning gaznika - romek - 24-11-2022 19:28:22 Pomijając styl wypowiedzi (to nie jest grupa na Facebooku) to ciekawa metoda z przebijaniem dysz. Ale od siebie tylko dodam że średnica dyszy a jej przepuszczalność to dwie różne sprawy. Co nie zmienia faktu że oczywiście ze zwiększeniem średnicy zwiększy się przepuszczalność. Muszę spróbować. RE: Ogar 205 tuning gaznika - Piotrekdriver1 - 24-11-2022 20:32:58 Co to znafca?zarzucasz komuś dysleksje bo ktoś żartobliwie tak napisał a sam tak piszesz.Kontrolu bajere trochę. RE: Ogar 205 tuning gaznika - Debesta - 25-11-2022 04:29:46 Nie będę się przypieprzal o ciśnięcie dla nas. Ale powiedz Pan, czy ten tajuning, to podnosi obroty maksymalne chociaż o 500, dodaje to czego efektywnego, prócz spalania? Jeśli nie, to u mnie zwykle gm12 hula asz asz 50-55km/h może i dwa tygodnie jeździć bez odejmowania gazu o milimetr. Faktem jest, że dobrze rozgrzany silnik w lecie ma trochę się ciężej rozpędzić do fałmaksu po zwolnieniu z tempa. |