Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!
Romet Kadet problem z paliwem. - Wersja do druku

+- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl)
+-- Dział: Motorowery i motocykle Romet (/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Dział: Problemy techniczne - Silnik, przeniesienie napędu (/forumdisplay.php?fid=221)
+--- Wątek: Romet Kadet problem z paliwem. (/showthread.php?tid=52394)



Romet Kadet problem z paliwem. - SkamienialyKamien - 29-07-2021 14:49:49

[Jeśli ten post był przewijany kilkanaście razy na forum, to od razu przepraszam!]

Witam Forumowiczów!

Mam mały problem z moim Kadetem:
Kadet stał może jakiś tydzień, więc postanowiłem go odpalić ze świeżą mieszanką.
A więc, kadet ma moc na zamkniętym kraniku, lecz gdy go odkręcę, to od razu traci moc, kopci, nie potrafi się rozpędzić itd.
Problem może być całkiem prosty to rozwiązania, ale niestety jestem młody i nie znam się jeszcze za bardzo na naprawach.

PS: Kadet posiada gaźnik starszego typu


RE: Romet Kadet problem z paliwem. - Dawdzio - 29-07-2021 16:14:28

Co to jest gaźnik starszego typu?


RE: Romet Kadet problem z paliwem. - SkamienialyKamien - 29-07-2021 17:10:09

(29-07-2021 16:14:28)Dawdzio napisał(a):  Co to jest gaźnik starszego typu?

Pomyliło mi się coś, chodzi mi o gaźnik który ma śrubkę do regulacji obrotów w poziomie, a nie pod kątem


RE: Romet Kadet problem z paliwem. - Odrestaurator - 29-07-2021 20:18:50

Weź no pokaż ten gaźnik, bo żaden gaźnik nie ma regulacji obrotów w poziomie... a przynajmniej taki z Rometa.

Ale z tego co piszesz to wnioskuję że go po prostu zalewa. Poziom paliwa w komorze do ustawienia czy coś, może zaworek, może pływak.


Jesteś z czerwionki -leeszczyny ?mamy do siebie rzut beretem


RE: Romet Kadet problem z paliwem. - Debesta - 30-07-2021 07:13:12

Czyżby dziurawy plywak?


RE: Romet Kadet problem z paliwem. - SkamienialyKamien - 30-07-2021 14:45:08