Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!
No i się zaraził - Wersja do druku

+- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl)
+-- Dział: Chłopcy Rometowcy (/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Dział: Powitalnia (/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Wątek: No i się zaraził (/showthread.php?tid=52004)

Strony: 1 2


No i się zaraził - Jeż - 12-04-2021 23:39:47

Siem, jestem Michał, studiuję architekturę (fan brutalizmu).
Pominę większość, skupię się dlaczego tu jestem Cool
Rok temu jeździłem do pracy Peugotem 307 po wiejskich, krętych i słabej jakości drogach.

W tym roku zakochałem się w motorach 125ccm (Honda Varadero patrzę na ciebie) ale prawko kat.B 3 lata będę miał od tego września (pozdrawiam Słupski WORD, siedem razy pozdrawiam), więc przypomniało mi się jaki to ja zakochany byłem w różnorakich quadach, skuterach - jako dzieciak.
Na starość zgłupiałem i zakochałem się w Ogarze 200.
Po okolicy tygodnia czasu stoi już u mnie na podwórku, oczywiście bez przygód się nie obyło - jedna cyferka w dowodzie nie zgadza się z numerem ramy facepalm na szczęście były właściciel to sprostował u byłego diagnosty, więc normalnie dam radę go przerejestrować na siebie (ale to OC za 231zł to przesada).

Mam jedną zasadę co do niego - jak jeździ, to jeździ, jak nie jeździ - to zaraz będzie jeździć.

W planach mam "tuning" wizerunkowy. Machnę go na czarno - zboczenie artysty, i pędzlem namaluję jakieś białe wzorki, strzałki itd. itp.
No ale najpierw trzeba go odblokować i uszczelnić , bo świszczy na wysokich jakby miał turbosprężarkę Big GrinBig GrinBig Grin

A co tam u was?

[attachment=20867]


RE: No i się zaraził - Motorowerzystka - 12-04-2021 23:46:25

Witaj na forum Big Grin

Jeż napisał(a):ale to OC za 231zł to przesada
ILE?! loo

Ps. Ostatnio jakiś wysyp Ogarów 200 się zrobił krejzi


RE: No i się zaraził - Odrestaurator - 12-04-2021 23:48:49

Bez żadnych zniżek, na 50cc to normalna kwota.


RE: No i się zaraził - MiłośnikZetki - 13-04-2021 01:57:28