![]() |
[50-T-1] Problem z identyfikacją gaźnika - Wersja do druku +- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl) +-- Dział: Motorowery i motocykle Romet (/forumdisplay.php?fid=13) +--- Dział: Inne pytania (/forumdisplay.php?fid=21) +---- Dział: Romet 50-T-1/50-TS-1/50-T-3 (/forumdisplay.php?fid=141) +---- Wątek: [50-T-1] Problem z identyfikacją gaźnika (/showthread.php?tid=50679) |
Problem z identyfikacją gaźnika - Devolt303 - 31-05-2020 23:07:55 Jakiś miesiąc temu postanowiłem gruntownie odrestaurować swojego rumaka. Oczywiście przyszedł też czas na silnik (dezamet 019) oraz gaźnik (GM13F teoretycznie). No i tu dostałem zagwozdkę. W oficjalnej instrukcji napraw Rometów i danych technicznych, do 019stek przychodził wyżej wymieniony gaźnik. Były już osoby co pakowały GM12F1 do trzybiegów i jechać jechał, tyle że między nimi jest duża różnica. Konkretnie: GM12F1 - przepływ głównej duszy paliwowej 37 cm^3/min GM13F - 55 cm^3/min Coś to chyba musi znaczyć, a ja nie lubię kompromisów i dlatego postanowiłem pooglądać sobie mój gaźnik. Tu właśnie nasuwa się moje pytanie. Czy ktoś jest w stanie zidentyfikować to cudo pisma w metalu drukowanego (patrz zdjęcie) [attachment=19724] Zamiast numerku mam X, a co troszkę mnie martwi, to te F12 za filtrem powietrza (zdjęcie 2). [attachment=19725] Tak więc jako moja wiedza jest dość ograniczona, zdaje się na waszą pomoc: Co to za gaźnik? Jaki może mieć przepływ? Czy da się wymienić dyszę by uzyskać te 55cm^3/min? Gdzie znajdę zestawy do odnawiania do niego, lub jaki byłby dobry zamiennik. Jakieś linki do stron z których ogólnie Romeciarze biorą części też by się przydały |