Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!
poważny problem 4t - Wersja do druku

+- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl)
+-- Dział: Motorowery i motocykle Romet Motors (/forumdisplay.php?fid=228)
+--- Dział: RM - Problemy techniczne - Silnik, przeniesienie napędu (/forumdisplay.php?fid=231)
+--- Wątek: poważny problem 4t (/showthread.php?tid=50454)



poważny problem 4t - Jawa mustang - 22-04-2020 18:14:35

Panowie potrzebuje szybkiej pomocy od razu mówię że skuter 4t nie jest mój tylko ojca,pojechałem nim dzisiaj w miasto zrobiłem ok 30km łącznie i przed domem jakieś 500m zrobił buuu... tak jakby paliwa brakło.Swieca ok paliwo raczej dochodzi,na plaku pali po czym gasnie,jak postoi pół godziny zapala na 5s.i gaśnie potem można krecić i kręcic,mam nadzieje że go nie zatarłem,wolałbym go jakoś naprawić z waszą pomocą bo będzie afera,wiecie jak to jestsmutny


RE: poważny problem 4t - Deecuu - 22-04-2020 20:59:43

Mam podobny problem, za nic już nie moge go odpalić


RE: poważny problem 4t - Jawa mustang - 23-04-2020 12:01:13

paliwo podczas krecenia cieknie z nadmiaru,zawory sprawdziłem ,gaznik wyczyszczony i dalej nic pomóżcie!


RE: poważny problem 4t - arturwietnamczyk - 23-04-2020 20:53:01

Odepnij wężyk od paliwa i od podciśnienia kranika, paliwowy włóż do jakiegoś pojemnika/słoika/butelki, w drugim wężyku robisz małe podciśnienie, jeśli paliwo popłynie z pierwszego wężyka to tu nie leży problem. Dalej możesz sprawdzić membranę, odkręcasz dwie śrubki dekielka gaźnika, wyjmujesz membranę i pod światło sprawdzasz czy niema dziur, jeśli jest ok to demontujesz cały gaźnik, ja zawsze wyjmuje go z krućcem, oddzielasz krucieć od gaźnika, patrzysz do środka czy niema pęknięć, szczególnie przy miejscach na szpilki, sprawdź też podkładkę ebonitową, powinna też mieć oring. Teraz bierzesz gaźnik w dłoń, zdejmujesz pokrywę pływaka, wyjmujesz pływak, odkręcasz dyszę, wszystko dmuchasz sprężonym powietrzem. Teraz składasz wszystko do kupy, podłączasz linkę, kabel, wężyk paliwa, w wężyku podciśnienia tworzysz podciśnienie i trzymasz tak że 30 sekund aby napełnić gaźnik paliwem. Próbujesz odpalić, nie zapomnij pod pompować paliwa manetką, jeśli nie pali, trzeba by zegarem sprawdzić kompresję,


RE: poważny problem 4t - seler1500 - 23-04-2020 23:45:55

Uwaga, w gaźniku (komora pływakowa) znajduje się bardzo mała kulka ze sprężynką, nie zgubcie jej Wink


RE: poważny problem 4t - Jawa mustang - 24-04-2020 09:52:04

temat rozwiązany od nadmiaru paliwa poluzowała taka śróbka na dole i łapało powietrze przez co nie robiło podcisnienia i paliwo uciekało ale dzieki za pomoc