Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!
Co to za komar? - Wersja do druku

+- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl)
+-- Dział: Motorowery i motocykle Romet (/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Dział: Inne pytania (/forumdisplay.php?fid=21)
+---- Dział: Identyfikacja modeli (/forumdisplay.php?fid=145)
+---- Wątek: Co to za komar? (/showthread.php?tid=50107)



Co to za komar? - _The_ROCKY_ - 23-02-2020 13:25:56

Witam potrzebuje pomocy w identyfikacji komarka lub podpowiedzi co jest nie tak na ramie jest napis "poziom n"

Wysłane z mojego TA-1021 przy użyciu Tapatalka


RE: Co to za komar? - arturwietnamczyk - 23-02-2020 13:31:18

Według mnie 2351, proszę kogoś o potwierdzenie.


RE: Co to za komar? - joozek - 23-02-2020 13:34:50

To Romet 100 z 1983 roku z silnikiem 025


RE: Co to za komar? - arturwietnamczyk - 23-02-2020 14:05:59

Nożne biegi, nie przypatrzylem się.


RE: Co to za komar? - Norweski Zomowiec - 23-02-2020 15:00:28

(23-02-2020 13:34:50)joozek napisał(a):  To Romet 100 z 1983 roku z silnikiem 025

A ja sądzę, że to jest PRZEROBIONY s38 na nożne. Dobrze się przyjrzyj


RE: Co to za komar? - aeroxteam2 - 23-02-2020 21:03:31

Potwierdzam opinie joozka. Romet 100 .Prawie jak 2352 ale rama ma inny kształt przy mocowaniu silnika. 2351 ma inne mocowania blotnika przod. Powinien miec tez mocowania do oslon gaźnika. Silnik to s38 z przerobionym wybierakiem biegów. Nie od tego modelu.


RE: Co to za komar? - joozek - 24-02-2020 00:07:38

Romet 100 i model 2352 nie miały już osłon gaznika. Zresztą w roku 1983 już nie produkowano żadnego modelu Komar, a stworzono właśnie model 100. W tym przypadku zachowały się oryginalne klamki, typu Pony.
Co do silnika, faktycznie, nie jest to klasyczny 025, a S38, ale... Już 2 krotnie widziałem niby przerobiony S38 na biegi nozne, ale na karterze było oznaczenie 025. Kartery do pary.
Autor może to zresztą sprawdzić.


RE: Co to za komar? - _The_ROCKY_ - 24-02-2020 00:19:22

(24-02-2020 00:07:38)joozek napisał(a):  Romet 100 i model 2352 nie miały już osłon gaznika. Zresztą w roku 1983 już nie produkowano żadnego modelu Komar, a stworzono właśnie model 100. W tym przypadku zachowały się oryginalne klamki, typu Pony.
Co do silnika, faktycznie, nie jest to klasyczny 025, a S38, ale... Już 2 krotnie widziałem niby przerobiony S38 na biegi nozne, ale na karterze było oznaczenie 025. Kartery do pary.
Autor może to zresztą sprawdzić.
to był silnik na pedały tylko w przeszłości był przerobiony i obudowa była chyba też zmieniona

Wysłane z mojego TA-1021 przy użyciu Tapatalka