![]() |
sylikon pod głowice - Wersja do druku +- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl) +-- Dział: Motorowery i motocykle Romet (/forumdisplay.php?fid=13) +--- Dział: Problemy techniczne - Silnik, przeniesienie napędu (/forumdisplay.php?fid=221) +--- Wątek: sylikon pod głowice (/showthread.php?tid=47995) |
sylikon pod głowice - mateuszmk - 29-11-2018 22:07:26 Witam czy do ogara 200 pod głowice można dać sylikon ? RE: sylikon pod głowice - Dawdzio - 29-11-2018 22:22:44 Nigdy nie można. RE: sylikon pod głowice - rafi555 - 29-11-2018 22:26:42 Już przecież pytałeś ![]() ![]() RE: sylikon pod głowice - Simpepsi97 - 29-11-2018 22:29:42 (29-11-2018 22:22:44)Dawdzio napisał(a): Nigdy nie można. Ooo , a co się stanie jak się da ? RE: sylikon pod głowice - Dawdzio - 29-11-2018 22:32:14 (29-11-2018 22:26:42)rafi555 napisał(a): Już przecież pytałeś Racja! Dokładnie tu: http://www.chlopcyrometowcy.pl/showthread.php?tid=47939&pid=557694#pid557694 (29-11-2018 22:29:42)Simpepsi97 napisał(a): Ooo , a co się stanie jak się da ? Prędzej czy później wydmucha go. Uszczelki pod głowicę nie bez powodu są metalowe lub częściowo metalowe (w postaci metalowego pierścienia w odpornym na temperaturę materiale). Zakłada się je na suche, czyste, przygotowane wcześniej i, co najważniejsze, równe powierzchnie, bo mają neutralizować minimalne różnice obu płaszczyzn, uniemożliwiające założenie głowicy bez uszczelki, a jednocześnie wytrzymać wysokie ciśnienie panujące w cylindrze podczas pracy silnika. RE: sylikon pod głowice - mateuszmk - 29-11-2018 22:43:41 chodzi mi o kompresję zeby nie zmalało po założeniu nowego zestawu podobno uszczelka tylko zmniejsza kompresję jak sie ja założy RE: sylikon pod głowice - seler1500 - 29-11-2018 22:49:37 To dotrzyj głowicę z cylindrem pastą zaworową i zakładaj bez. RE: sylikon pod głowice - mateuszmk - 29-11-2018 22:54:08 ?? mam posmarowac głowice pasta zaworową >? RE: sylikon pod głowice - Dawdzio - 29-11-2018 23:03:55 Ale tu nie chodzi o sam fakt bytu uszczelki w tym miejscu, a o zwiększenie pojemności i jednoczesne zmniejszenie stopnia sprężania. Pozwala to na stosowanie gorszego paliwa (niższa liczba oktanowa), ale zmniejsza moc. Dlatego w celu zwiększenia mocy planuje się głowicę, tj. zbiera się niewielką warstwę od strony cylindrów. Skutkuje to zwiększeniem stopnia sprężania, co pozwala zwiększyć moc, ale zmusza do stosowania paliwa o wyższej piczbie oktanowej. W Ogarze 200 konstrukcyjnie nie musi być tej uszczelki, ale głowica i cylinder nie mogą być zniszczone. I naucz się chłopie czytać. Seler proponuje ci DOTARCIE głowicy do cylindra za pomocą pasty do docierania zaworów. Chodzi właśnie o to, żeby usunąć wszelkie uszkodzenia na obu powierzchniach co pozwoli zachować szczelność. RE: sylikon pod głowice - mateuszmk - 29-11-2018 23:05:00 dzięki!!!!!!!! |