Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!
Elektroniczny zapłon CDI do rometów - Wersja do druku

+- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl)
+-- Dział: Motorowery i motocykle Romet (/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Dział: Usprawnienia (/forumdisplay.php?fid=20)
+--- Wątek: Elektroniczny zapłon CDI do rometów (/showthread.php?tid=43942)

Strony: 1 2 3 4 5 6 7 8


Elektroniczny zapłon CDI do rometów - RaPi - 01-06-2017 14:10:35

Witam,
Chciałbym Wam przedstawić nasze nowy zapłon do Rometów. Wszystko jest wycinane laserem i maszynach CNC, pasuje w 100% w miejsce oryginalnego zapłonu. Koło magnesowe pasuje na oryginalny wał i klin a podstawa zapłonu przykręca się 3 śrubami do silnika. Zalet zapłonu elektronicznego chyba nie muszę nikomu przedstawiać Smile

Montaż zajmuje 3 minuty:
https://youtu.be/FV07ryhz_4c

Iskrownikami CDI zajmuję się od 10 lat, do tej pory sprzedawałem głównie do WSK, SHL a teraz nadszedł czas na Romety. Zestaw pasuje zarówno do silnika 023 jak i S38.
Są wyprowadzone 2 kable tak jak w oryginalnym zapłonie gdzie podpinamy światła (12v) i gaszenie - nie da się prościej. Jedyne co trzeba zrobić to zamontować pod zbiornikiem regulator napięcia oraz moduł zapłonowy.

W zestawie jest wszystko co potrzeba:
1. iskrownik z kołem magnesowym
2. regulator napięcia
3. moduł zapłonowy
4. śruby nierdzewne, konektory
5. ściągacz do koła magnesowego
6. schemat podłączenia z opisem

Cały zestaw oczywiście ma gwarancję 2 lata. Dla użytkowników forum wysyłka gratis. Cena 380zł za cały zestaw.

Mój telefon: 608317095 Radek
Zapłony są dostępne na moim allegro:
http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=3092650&order=m



Zachęcam do testowania iskrowników i dyskusji w tym temacie.


RE: Elektroniczny zapłon CDI do rometów - rafi555 - 01-06-2017 15:40:06

1 dużo to ma kabli?
2 są zmienniki?
3 jaką to ma iskrę
4 czy są problemy z tym


RE: Elektroniczny zapłon CDI do rometów - Cykada - 01-06-2017 16:21:14