Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!
ogar 200 nie odpala po wymianie pierścieni - Wersja do druku

+- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl)
+-- Dział: Motorowery i motocykle Romet (/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Dział: Problemy techniczne - Silnik, przeniesienie napędu (/forumdisplay.php?fid=221)
+--- Wątek: ogar 200 nie odpala po wymianie pierścieni (/showthread.php?tid=43406)



ogar 200 nie odpala po wymianie pierścieni - Thomix14 - 28-03-2017 23:20:28

witam mam problem ponieważ po wymianie pierścieni ogar 200 nie chce odpalić znaczy próbuje ale nie chce dodam że cały czas odpalam go bez filtra wienc co może być nie tak ?


RE: ogar 200 nie odpala po wymianie pierścieni - rafi555 - 29-03-2017 10:04:34

a uszczelniłeś wszystko?


RE: ogar 200 nie odpala po wymianie pierścieni - Thomix14 - 29-03-2017 14:59:01

raczej tak


RE: ogar 200 nie odpala po wymianie pierścieni - Thomix14 - 29-03-2017 17:12:04

raczej coś z kompresją jest nie tak bo było 3 bary xd i potem dokreciłem głowice i było 4 co dalej uszczelnić wydech ? czy co


RE: ogar 200 nie odpala po wymianie pierścieni - rafi555 - 29-03-2017 17:20:57

(29-03-2017 17:12:04)Thomix14 napisał(a):  uszczelnić wydech ?
no coment...


zdejmij to wszystko oczyść i odtłuść i daj porządne uszczelki + cienką warstwę sylikonu, między kartery a cylinder, króciec cylinder i gaźnik oczywiście, a uszczelkę pod głowice bez sylikonu i innych pierdół


RE: ogar 200 nie odpala po wymianie pierścieni - Thomix14 - 29-03-2017 17:41:18

dobra to zobacze bo dokreciłem dobrze całą głowice i uszczelniłem uszczelkę od cylindra


RE: ogar 200 nie odpala po wymianie pierścieni - rafi555 - 29-03-2017 17:54:43

którą uszczelkę?


RE: ogar 200 nie odpala po wymianie pierścieni - Thomix14 - 29-03-2017 21:27:53

tą pod cylindrem


RE: ogar 200 nie odpala po wymianie pierścieni - rafi555 - 29-03-2017 21:30:48

a pod głowicą jak tam się sprawy mają, jeszcze uszczelnij ten króciec


RE: ogar 200 nie odpala po wymianie pierścieni - Pompuś - 29-03-2017 21:47:19

Pierwszym powodem nieodpalania może być kaen z fakiem na profilowym.
Dalej:
Jaki luz miały pierścienie w cylindrze? może jest wyrobiony
Dostaje paliwo ? (w 223 róznie to bywa, raz działa, a za chwilę nie)
Dalej to tak: z własnego doświadczenia wiem że na łączeniach króciec-cylinder króciec-gaźnik nie daje się silikonu, bo benzyna go rozpuści i różnie to się kończy. Tak samo pod cylindrem. Najlepiej same uszczelki, lub uszczelka+hermetyk, albo smar.
powodzenia